Bukefalos 28 år!

Crufts, livesändning

Red_Chili

Trådstartare
Tänkte bara tipsa om att man från och med idag fram till söndag kväll kan kika live på mycket av det som händer på Crufts :bump:

Det visas agility, freestyle och tokigt många andra sporter, samt utställningsfinalerna.
Här kan ni se tidsschemat http://www.ishowservices.com/CruftsRO/ArenaTT.pdf (Vad man bör veta är att kl 10 enligt "deras tid" blir kl 11 enligt vår tid osv).

och här kan ni titta på sändningarna: http://www.youtube.com/watch?v=IR2WxJ58CWg

Jag har precis kikat på agility, retrievers som apporterar och lite freestyle :D
 
Sv: Crufts, livesändning

Buhuuu, missade jag retrieveruppvisningen :(

Attans att jag har föreläsningar hela helgen, men jag får ta igen det på kvällarna :D
 
Sv: Crufts, livesändning

Jag har en kompis som ska ställa så jag sitter naturligtvis och kollar när det är dags för henne.:)
 
Sv: Crufts, livesändning

Nu sabbade du precis min produktiva helg ;)

Skämt åsido, tack för påminnelsen och länken!
 

Liknande trådar

Äldre VÄLKOMNA TILL DEN OFFICIELLA ESC2015 - FINALTRÅDEN! I morgon lördag kl 21;00 tävlar Måns Zelmerlöw och 26 andra artister/grupper i...
16 17 18
Svar
341
· Visningar
17 828
Senast: Lilla
·
Hundträning Tänkte be om lite bukehjälp för mitt I-landsproblem. Min kille tycker jag har haltat lite vf. Märker det endast ibland och det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 392
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 694
Senast: squarepants
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 363
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp