Lorelie

Trådstartare
Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt, men med snyggt och funktionellt resultat?
 
jag satte mig o leta efter lite dokument om det på nätet,. men tyvärr kunde ja inte hitta något,. men du kan ju själv försöka söka upp informationen du behöver på tex google,.
 
det beror på vilken server du ska använda. mysql har en del riktigt enkla och fina interface för att skapa bra och fungerande databaser. men det kräver ju att servern du ska lägga det på stödjer mysql... :)
 

Liknande trådar

Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 103
Senast: sthu
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
857
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp