Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag funderar på att göra en stamtavlesida med databas. Någon som har ett förslag på hur man lär sig göra databaser på ett enkelt sätt, men med snyggt och funktionellt resultat?
jag satte mig o leta efter lite dokument om det på nätet,. men tyvärr kunde ja inte hitta något,. men du kan ju själv försöka söka upp informationen du behöver på tex google,.
det beror på vilken server du ska använda. mysql har en del riktigt enkla och fina interface för att skapa bra och fungerande databaser. men det kräver ju att servern du ska lägga det på stödjer mysql...
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Skola & Jobb Allt annat finns det andra yrkesinriktningar som gör så jag ser inget annat än dragningen till rätten att utöva våld vilket är specifikt...