Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad tycker du att jag borde förväntat mig?
Jag tycker ingenting, men jag personligen hade utgått ifrån att det fanns en möjlighet att den andra var intresserad på något sätt. Och hade jag inte varit intresserad själv så hade jag inte likeat tillbaka, hade inte pallat med eventuellt kommande pinsam stämning nästa gång man sågs irl :laugh:
 
Dejten avklarad! 🙋🏻‍♀️

Det var absolut supertrevligt och väldigt lättpratat. En sån där människa som har gjort så sjukt mycketi sitt liv så jag satt som en fågelholk och lyssnade intensivt! 😂 Väldigt väldigt spännande och intressant människa.

Han frågade mig en hel del också men jag ville mest fortsätta lyssna på hans historier! 😂 Vart liksom ”Ja men jag gjorde si och så, men fortsätt att berätta om den där gången du..”

Han är verkligen supertrevlig och väldigt väldigt fin! Kändes avslappnat och skönt. Vi satt först på caféet sen tog vi en liten promenad och diskuterade fåglar. Han fotar väldigt mycket, och då mest fåglar. Då jag har fågelsträck så plockade han fram bilder på dom gulligaste dunbollar jag sett för att övertala mig att alla fåglar inte var otäcka. 😂 Jag tror dom hette stjärtmes eller något sånt, jag minns det enbart pga namnet! 🙈😂

Han berättade om när han vandrade i 7 dagar på något ställe och alla äventyr och missar efter den vägen, om när han växte upp i urskogen uppe i Norrland, att dom hade en massa renar han fick sköta redan som liten pojk osv. Ja, ni kan ju tänka er att timmarna bara drog iväg! 😅

Vi hade parkerat på olika plan vid stället vi var på, men vi kom fram på planet vid hans bil efter våran promenad och precis då började det regna. Jag tackade för kaffe och promenaden och sa att jag skulle skynda mig till bilen innan himlen öppnade sig helt, då sa han åt mig att hoppa in i hans bil så skulle han köra mig till min, för han ville inte att jag skulle bli blöt också när jag redan frös, så stackaren fick köra runt hela shoppingcentret istället för att jag skulle gå 2-300 meter när jag frös. Så gulligt! 🙈😍

Nu ska han upp till Luleå på någon tävling i helgen så vi lär inte ses mer denna vecka eller nästa då jag har sonen, men vi ska definitivt boka in något till veckan efter.

Jag är helt klart intresserad och jag ser fram emot att ses igen. 😊 Var längesen jag slukades upp såhär av någons berättelser. Hade kunnat sitta kvar och lyssna än om han inte hade behövt hem och ladda upp inför Luleå! 😂 (typ 10 h körning..)
 
Dejten avklarad! 🙋🏻‍♀️

Det var absolut supertrevligt och väldigt lättpratat. En sån där människa som har gjort så sjukt mycketi sitt liv så jag satt som en fågelholk och lyssnade intensivt! 😂 Väldigt väldigt spännande och intressant människa.

Han frågade mig en hel del också men jag ville mest fortsätta lyssna på hans historier! 😂 Vart liksom ”Ja men jag gjorde si och så, men fortsätt att berätta om den där gången du..”

Han är verkligen supertrevlig och väldigt väldigt fin! Kändes avslappnat och skönt. Vi satt först på caféet sen tog vi en liten promenad och diskuterade fåglar. Han fotar väldigt mycket, och då mest fåglar. Då jag har fågelsträck så plockade han fram bilder på dom gulligaste dunbollar jag sett för att övertala mig att alla fåglar inte var otäcka. 😂 Jag tror dom hette stjärtmes eller något sånt, jag minns det enbart pga namnet! 🙈😂

Han berättade om när han vandrade i 7 dagar på något ställe och alla äventyr och missar efter den vägen, om när han växte upp i urskogen uppe i Norrland, att dom hade en massa renar han fick sköta redan som liten pojk osv. Ja, ni kan ju tänka er att timmarna bara drog iväg! 😅

Vi hade parkerat på olika plan vid stället vi var på, men vi kom fram på planet vid hans bil efter våran promenad och precis då började det regna. Jag tackade för kaffe och promenaden och sa att jag skulle skynda mig till bilen innan himlen öppnade sig helt, då sa han åt mig att hoppa in i hans bil så skulle han köra mig till min, för han ville inte att jag skulle bli blöt också när jag redan frös, så stackaren fick köra runt hela shoppingcentret istället för att jag skulle gå 2-300 meter när jag frös. Så gulligt! 🙈😍

Nu ska han upp till Luleå på någon tävling i helgen så vi lär inte ses mer denna vecka eller nästa då jag har sonen, men vi ska definitivt boka in något till veckan efter.

Jag är helt klart intresserad och jag ser fram emot att ses igen. 😊 Var längesen jag slukades upp såhär av någons berättelser. Hade kunnat sitta kvar och lyssna än om han inte hade behövt hem och ladda upp inför Luleå! 😂 (typ 10 h körning..)

Åh vad roligt! 😍💕
Vill också känna det där avslappnade! Det är så skönt när man kan va sig själv, men att det samtidigt finns gnista liksom...
 
@strawberrysylt Nu är det väldigt länge sen jag ens var i en dejtsituation, men jag håller med dig om att det känns mycket, mycket jobbigare/spänt/pirrigt att erkänna att man har känslor för en person som redan finns i ens liv, och som förmodligen även kommer fortsätta (kanske till och med måste) göra det efter att man öppnat upp sig och erkänt det. Jag har gjort det en gång, för tio år sen eller mer, och det var fruktansvärt pinsamt eftersom han inte kände samma sak och dessutom blev märkbart besvärad av det. (Sen har vi träffats av en ren slump många, många år senare och då hade uppenbart både han och jag kommit över den där händelsen, var lite skönt att få det avslutet faktiskt.)

Om jag däremot är ganska så säker på att personen är intresserad tillbaka kan jag nog vara ganska ohämmad.

Jag har även varit i andra änden av den historien, jobbade för några år sen med en kille som fick känslor för mig medan vi fortfarande var kollegor medan jag inte kände någonting alls mer än vänskap/kollegor för honom. Även om vi sa att vi inte skulle låta det påverka, så gjorde det det, för jag blev aldrig mer helt naturlig med honom. Och jobbar man ihop så måste man ju kunna fortsätta fungera tillsammans. Det var klart att vi klarade av att samarbeta, men det där avslappnade vi haft innan kom aldrig mer tillbaka.
 
Vad ar era erfarenheter av att ses valdigt mycket valdigt fort :angel: ?

Efter att ha tankt "nu ses vi nog inte pa 10 dagar" efter att ha setts tre ganger pa... ehmm. fyra dagar (lol) sa hamnade jag hemma hos dejten igen igarkvall efter teatern - det var liksom mycket mer lockande att aka hem till hans lagenhet, som anda ar pa vagen hem, an min egna tomma lagenhet.

Pa ena hallet kanns det som vi gatt fran inget till nagot valdigt fort;, a andra sidan bryr jag mig inte sa mycket, da det kanns bra och avslappnat nar vi umgas och vi har bra granser/prioriteringar gallande vara egna liv - det ar inte sa att nagon av oss har bortprioriterat resten av livet for att ses, och nar vi inte ses sa messar vi inte sa mycket, sa det ar inte som att vara liv helt plotsligt handlar om varandras; tror det ar mer att det ar enkelt att ses och att vi bada gillar varandras narhet.
 
Jag har pratat med en kille i snart en vecka nu. Vi pratar i telefon i 4-5 timmar sträck utan att det blir tråkigt, har alltid något nytt att prata om och diskutera. MEN (och det är ett stort men..) han började igår slänga in lite skämt om exempelvis självskadebeteende, (skriver inte ut vad han sagt här eftersom det kan vara triggande), skämt som jag tolkar som homofobiska och sexistiska (skämt om feminism, även om han samtidigt menar på att han såklart är för jämställdhet..), sexskämt som jag kan se som lite omogna..

En vän jag diskuterade detta med tycker att jag är för kräsen, ”letar fel”, att jag är ”tråkig och stolpig” och inte borde döma honom så fort eftersom han annars verkar vara ”en vettig kille”.. En vän menade på att ”han behöver inte vara sexistisk bara för att han skämtar så.. han kanske bara har en omogen humor som många män har” och nej kanske, men i min värld skämtar man inte om psykisk ohälsa och andra människors sexuella läggning oavsett om man är ”en omogen man” eller inte. Jag tycker att det är oerhört respektlöst och visar på en stor okunskap.

Han frågar om att träffas, och jag ”borde” kanske vara intresserad eftersom vi klickar så bra annars. Min vän har ju delvis rätt i att jag har ju inte träffat någon än så jag kanske inte ska döma någon för fort, det kanske kan bli bra ändå – och om det skulle bli något kan man ju alltid hoppas att mina värderingar och tankesätt kan få honom att öppna ögonen och förstå att det inte alltid är helt okej att skämta om vad som helst.. Suck alltså. När jag efter att ha försökt släppa de två killarna jag egentligen har intresse för äntligen trodde att jag börjat prata med någon som är rolig, vettig och intresserad kommer detta.. Något som egentligen brukar vara en total dealbreaker för mig – och nog faktiskt kommer vara det nu med.
 
Det är ju såklart olika för olika människor och olika situationer, men när jag träffade mitt ex träffades vi i snitt varannan dag typ första två veckorna – sedan varje dag fram tills vi separerade tre år senare. (någonstans där emellan sa jag även upp min egen lägenhet) Det kändes rätt från första sekund och vi båda ville bara vara med varandra hela tiden. Allt gick väldigt fort, känslomässigt också i det fallet, men det var inget jag såg något problem med och då är jag ändå en person som i vanliga fall vill ta det långsamt och försiktigt i början. Så jag tror verkligen det beror helt på personen och situationen, känns det bra på båda så är det bara att köra på och njuta enligt min mening! Kul att det känns så bra! 😍
 
Det är ju såklart olika för olika människor och olika situationer, men när jag träffade mitt ex träffades vi i snitt varannan dag typ första två veckorna – sedan varje dag fram tills vi separerade tre år senare. (någonstans där emellan sa jag även upp min egen lägenhet) Det kändes rätt från första sekund och vi båda ville bara vara med varandra hela tiden. Allt gick väldigt fort, känslomässigt också i det fallet, men det var inget jag såg något problem med och då är jag ändå en person som i vanliga fall vill ta det långsamt och försiktigt i början. Så jag tror verkligen det beror helt på personen och situationen, känns det bra på båda så är det bara att köra på och njuta enligt min mening! Kul att det känns så bra! 😍
Detta skulle vara svar till @Stefffie men missade visst att få med dig! :)
 
Jag har pratat med en kille i snart en vecka nu. Vi pratar i telefon i 4-5 timmar sträck utan att det blir tråkigt, har alltid något nytt att prata om och diskutera. MEN (och det är ett stort men..) han började igår slänga in lite skämt om exempelvis självskadebeteende, (skriver inte ut vad han sagt här eftersom det kan vara triggande), skämt som jag tolkar som homofobiska och sexistiska (skämt om feminism, även om han samtidigt menar på att han såklart är för jämställdhet..), sexskämt som jag kan se som lite omogna..

En vän jag diskuterade detta med tycker att jag är för kräsen, ”letar fel”, att jag är ”tråkig och stolpig” och inte borde döma honom så fort eftersom han annars verkar vara ”en vettig kille”.. En vän menade på att ”han behöver inte vara sexistisk bara för att han skämtar så.. han kanske bara har en omogen humor som många män har” och nej kanske, men i min värld skämtar man inte om psykisk ohälsa och andra människors sexuella läggning oavsett om man är ”en omogen man” eller inte. Jag tycker att det är oerhört respektlöst och visar på en stor okunskap.

Han frågar om att träffas, och jag ”borde” kanske vara intresserad eftersom vi klickar så bra annars. Min vän har ju delvis rätt i att jag har ju inte träffat någon än så jag kanske inte ska döma någon för fort, det kanske kan bli bra ändå – och om det skulle bli något kan man ju alltid hoppas att mina värderingar och tankesätt kan få honom att öppna ögonen och förstå att det inte alltid är helt okej att skämta om vad som helst.. Suck alltså. När jag efter att ha försökt släppa de två killarna jag egentligen har intresse för äntligen trodde att jag börjat prata med någon som är rolig, vettig och intresserad kommer detta.. Något som egentligen brukar vara en total dealbreaker för mig – och nog faktiskt kommer vara det nu med.

Eftersom du är tveksam och inte delar hans humor säger jag nej.
Att tänka att du ska ge honom andra värderingar är bara så fel, det är inte ditt jobb att uppfostra honom.
 
Jag har pratat med en kille i snart en vecka nu. Vi pratar i telefon i 4-5 timmar sträck utan att det blir tråkigt, har alltid något nytt att prata om och diskutera. MEN (och det är ett stort men..) han började igår slänga in lite skämt om exempelvis självskadebeteende, (skriver inte ut vad han sagt här eftersom det kan vara triggande), skämt som jag tolkar som homofobiska och sexistiska (skämt om feminism, även om han samtidigt menar på att han såklart är för jämställdhet..), sexskämt som jag kan se som lite omogna..

En vän jag diskuterade detta med tycker att jag är för kräsen, ”letar fel”, att jag är ”tråkig och stolpig” och inte borde döma honom så fort eftersom han annars verkar vara ”en vettig kille”.. En vän menade på att ”han behöver inte vara sexistisk bara för att han skämtar så.. han kanske bara har en omogen humor som många män har” och nej kanske, men i min värld skämtar man inte om psykisk ohälsa och andra människors sexuella läggning oavsett om man är ”en omogen man” eller inte. Jag tycker att det är oerhört respektlöst och visar på en stor okunskap.

Han frågar om att träffas, och jag ”borde” kanske vara intresserad eftersom vi klickar så bra annars. Min vän har ju delvis rätt i att jag har ju inte träffat någon än så jag kanske inte ska döma någon för fort, det kanske kan bli bra ändå – och om det skulle bli något kan man ju alltid hoppas att mina värderingar och tankesätt kan få honom att öppna ögonen och förstå att det inte alltid är helt okej att skämta om vad som helst.. Suck alltså. När jag efter att ha försökt släppa de två killarna jag egentligen har intresse för äntligen trodde att jag börjat prata med någon som är rolig, vettig och intresserad kommer detta.. Något som egentligen brukar vara en total dealbreaker för mig – och nog faktiskt kommer vara det nu med.

Tänker två saker när jag läser ditt inlägg:
1. Du känner som du känner - lita på det
2. Män är inga projekt
 
Eftersom du är tveksam och inte delar hans humor säger jag nej.
Att tänka att du ska ge honom andra värderingar är bara så fel, det är inte ditt jobb att uppfostra honom.
Du har helt rätt.. och det vet jag ju egentligen, blir nog bara lite för påverkad av att vänner tycker att jag ska ge det en chans och inte vara så "tråkig" och vill inte "sumpa chansen" om han ändå är bra (med lite i min värld dålig humor då).
Min tanke var aldrig att ändra på honom (såklart inte) eller att uppfostra honom, men ser att det nog kan låta så.. Så nej då är vi nog helt enkelt inte en match. Tack för ditt raka och ärliga svar! Behövde den tankeställaren..
Tänker två saker när jag läser ditt inlägg:
1. Du känner som du känner - lita på det
2. Män är inga projekt
Vill bara säga först att min mening verkligen inte var att jag skulle ändra på honom eller behandla honom som ett "projekt" så hoppas inte mitt inlägg tolkades så 🙈 Alla är ju olika, med olika humor och tankar, så min fundering var nog mer kring om vi ändå skulle kunna vara en match trots de olikheterna eftersom vi på andra plan verkar klicka eller om det helt enkelt var en alldeles för stor dealbreaker – och efter att ha läst era svar med så känns det ännu mer som att jag borde lite på min magkänsla och leta vidare!
 
Du har helt rätt.. och det vet jag ju egentligen, blir nog bara lite för påverkad av att vänner tycker att jag ska ge det en chans och inte vara så "tråkig" och vill inte "sumpa chansen" om han ändå är bra (med lite i min värld dålig humor då).
Min tanke var aldrig att ändra på honom (såklart inte) eller att uppfostra honom, men ser att det nog kan låta så.. Så nej då är vi nog helt enkelt inte en match. Tack för ditt raka och ärliga svar! Behövde den tankeställaren..

Vill bara säga först att min mening verkligen inte var att jag skulle ändra på honom eller behandla honom som ett "projekt" så hoppas inte mitt inlägg tolkades så 🙈 Alla är ju olika, med olika humor och tankar, så min fundering var nog mer kring om vi ändå skulle kunna vara en match trots de olikheterna eftersom vi på andra plan verkar klicka eller om det helt enkelt var en alldeles för stor dealbreaker – och efter att ha läst era svar med så känns det ännu mer som att jag borde lite på min magkänsla och leta vidare!

Fattar att du inte menade så, hårddrog det lite för att göra en poäng. Klart vi är olika men att det så tidigt dykt upp ganska stora skillnader gällande grundläggande värderingar hade klart varit en dealbreaker för mig.
 
Jag har pratat med en kille i snart en vecka nu. Vi pratar i telefon i 4-5 timmar sträck utan att det blir tråkigt, har alltid något nytt att prata om och diskutera. MEN (och det är ett stort men..) han började igår slänga in lite skämt om exempelvis självskadebeteende, (skriver inte ut vad han sagt här eftersom det kan vara triggande), skämt som jag tolkar som homofobiska och sexistiska (skämt om feminism, även om han samtidigt menar på att han såklart är för jämställdhet..), sexskämt som jag kan se som lite omogna..

En vän jag diskuterade detta med tycker att jag är för kräsen, ”letar fel”, att jag är ”tråkig och stolpig” och inte borde döma honom så fort eftersom han annars verkar vara ”en vettig kille”.. En vän menade på att ”han behöver inte vara sexistisk bara för att han skämtar så.. han kanske bara har en omogen humor som många män har” och nej kanske, men i min värld skämtar man inte om psykisk ohälsa och andra människors sexuella läggning oavsett om man är ”en omogen man” eller inte. Jag tycker att det är oerhört respektlöst och visar på en stor okunskap.

Han frågar om att träffas, och jag ”borde” kanske vara intresserad eftersom vi klickar så bra annars. Min vän har ju delvis rätt i att jag har ju inte träffat någon än så jag kanske inte ska döma någon för fort, det kanske kan bli bra ändå – och om det skulle bli något kan man ju alltid hoppas att mina värderingar och tankesätt kan få honom att öppna ögonen och förstå att det inte alltid är helt okej att skämta om vad som helst.. Suck alltså. När jag efter att ha försökt släppa de två killarna jag egentligen har intresse för äntligen trodde att jag börjat prata med någon som är rolig, vettig och intresserad kommer detta.. Något som egentligen brukar vara en total dealbreaker för mig – och nog faktiskt kommer vara det nu med.
För mig gick sånt helt bort. Jag dissade alla som ens visade minsta sexistiska, rasistiska eller homofobiska tendenser. Vi har helt enkelt inte värderingar som stämmer överens oavsett hur ”bra” de annars är. Och oavsett om andra tycker jag är tråkig, kräsen eller what ever. Och jag är himla glad för det, för nu har jag träffat någon som delar mina värderingar och som på riktigt är bra för mig. Att vilja dela grundvärderingar och välja bort de som inte gör det är inte att vara kräsen. Folk borde snarare vara mer kräsen när det gäller sånt.
 
Du har helt rätt.. och det vet jag ju egentligen, blir nog bara lite för påverkad av att vänner tycker att jag ska ge det en chans och inte vara så "tråkig" och vill inte "sumpa chansen" om han ändå är bra (med lite i min värld dålig humor då).
Min tanke var aldrig att ändra på honom (såklart inte) eller att uppfostra honom, men ser att det nog kan låta så.. Så nej då är vi nog helt enkelt inte en match. Tack för ditt raka och ärliga svar! Behövde den tankeställaren..

Vill bara säga först att min mening verkligen inte var att jag skulle ändra på honom eller behandla honom som ett "projekt" så hoppas inte mitt inlägg tolkades så 🙈 Alla är ju olika, med olika humor och tankar, så min fundering var nog mer kring om vi ändå skulle kunna vara en match trots de olikheterna eftersom vi på andra plan verkar klicka eller om det helt enkelt var en alldeles för stor dealbreaker – och efter att ha läst era svar med så känns det ännu mer som att jag borde lite på min magkänsla och leta vidare!
Haller med de andra har.
Sen skulle jag vilja saga att han inte bara har "dalig humor". Dalig humor ar typ fiskuddar eller bananskal (i min bok). Denna mannen verkar bara anvanda humor som ett skynke for att vadra daliga varderingar. Alltsa det ar inte att ni har olika humor (for sant kan man leva med), det ar att han har kassa varderingar och varldssyn (och sant ska man inte leva med)
 
Det är ju såklart olika för olika människor och olika situationer, men när jag träffade mitt ex träffades vi i snitt varannan dag typ första två veckorna – sedan varje dag fram tills vi separerade tre år senare. (någonstans där emellan sa jag även upp min egen lägenhet) Det kändes rätt från första sekund och vi båda ville bara vara med varandra hela tiden. Allt gick väldigt fort, känslomässigt också i det fallet, men det var inget jag såg något problem med och då är jag ändå en person som i vanliga fall vill ta det långsamt och försiktigt i början. Så jag tror verkligen det beror helt på personen och situationen, känns det bra på båda så är det bara att köra på och njuta enligt min mening! Kul att det känns så bra! 😍


Ja alltsa jag tror nog inte att det ar nagon himlastormande karlek, det ar inte omojligt att kanslor kan vaxa fram, men i nulaget kanns det kanske mer som att vi ar bra kompisar som ocksa ligger med varandra, och det ar val inte helt fel det heller
 
Du har helt rätt.. och det vet jag ju egentligen, blir nog bara lite för påverkad av att vänner tycker att jag ska ge det en chans och inte vara så "tråkig" och vill inte "sumpa chansen" om han ändå är bra (med lite i min värld dålig humor då).
Min tanke var aldrig att ändra på honom (såklart inte) eller att uppfostra honom, men ser att det nog kan låta så.. Så nej då är vi nog helt enkelt inte en match. Tack för ditt raka och ärliga svar! Behövde den tankeställaren..

Vill bara säga först att min mening verkligen inte var att jag skulle ändra på honom eller behandla honom som ett "projekt" så hoppas inte mitt inlägg tolkades så 🙈 Alla är ju olika, med olika humor och tankar, så min fundering var nog mer kring om vi ändå skulle kunna vara en match trots de olikheterna eftersom vi på andra plan verkar klicka eller om det helt enkelt var en alldeles för stor dealbreaker – och efter att ha läst era svar med så känns det ännu mer som att jag borde lite på min magkänsla och leta vidare!

Att tänka att män är så är verkligen att göra sig själv en björntjänst.
Ja, vissa män är så men så är det ju ofta singlar av en anledning 🙄

Att dela värderingar känns som en viktig grund i en relation.
 
Jag har pratat med en kille i snart en vecka nu. Vi pratar i telefon i 4-5 timmar sträck utan att det blir tråkigt, har alltid något nytt att prata om och diskutera. MEN (och det är ett stort men..) han började igår slänga in lite skämt om exempelvis självskadebeteende, (skriver inte ut vad han sagt här eftersom det kan vara triggande), skämt som jag tolkar som homofobiska och sexistiska (skämt om feminism, även om han samtidigt menar på att han såklart är för jämställdhet..), sexskämt som jag kan se som lite omogna..

En vän jag diskuterade detta med tycker att jag är för kräsen, ”letar fel”, att jag är ”tråkig och stolpig” och inte borde döma honom så fort eftersom han annars verkar vara ”en vettig kille”.. En vän menade på att ”han behöver inte vara sexistisk bara för att han skämtar så.. han kanske bara har en omogen humor som många män har” och nej kanske, men i min värld skämtar man inte om psykisk ohälsa och andra människors sexuella läggning oavsett om man är ”en omogen man” eller inte. Jag tycker att det är oerhört respektlöst och visar på en stor okunskap.

Han frågar om att träffas, och jag ”borde” kanske vara intresserad eftersom vi klickar så bra annars. Min vän har ju delvis rätt i att jag har ju inte träffat någon än så jag kanske inte ska döma någon för fort, det kanske kan bli bra ändå – och om det skulle bli något kan man ju alltid hoppas att mina värderingar och tankesätt kan få honom att öppna ögonen och förstå att det inte alltid är helt okej att skämta om vad som helst.. Suck alltså. När jag efter att ha försökt släppa de två killarna jag egentligen har intresse för äntligen trodde att jag börjat prata med någon som är rolig, vettig och intresserad kommer detta.. Något som egentligen brukar vara en total dealbreaker för mig – och nog faktiskt kommer vara det nu med.

Håller med de andra som skrivit att bra (och gemensama) värderingar är jätteviktigt i ett förhållande. Men skulle nog inte dissa någon som jag annars gillar enbart utifrån skämt/dålig humor - vet ju inte exakt vad han sagt, men han kanske använder någon form av ironi som inte helt går fram? Så jag skulle prata med honom lite mer ingående om dessa ämnen för att luska ut vart han egentligen står, innan jag beslöt att dissa honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 430
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
559
Senast: FrDrake
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
316
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 467
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp