Mer eller mindre ja tyvärr.Träffar han dig alltid onykter?
Det är ett stort nej för mig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer eller mindre ja tyvärr.Träffar han dig alltid onykter?
Det är ett stort nej för mig..
Jag hade nog faktiskt kunnat vara ganska förlåtande både mot radiotystnaden och kommentaren, men att han också är missbrukare och enbart träffar dig onykter, nej tack. Det är en stor, stor red flag och bara det är skäl att sluta träffa honom. Man behöver inte skaffa sig problem om man inte behöver, och du verkar dessutom mycket tveksam till den här killen av flera skäl.Mer eller mindre ja tyvärr.
Mer eller mindre ja tyvärr.
För man inte har lätt för att bli intresserad av alla tusentals killar antar jagMen lägg ner det där.
Det finns tusentals killar, varför välja problem![]()
För man inte har lätt för att bli intresserad av alla tusentals killar antar jag![]()
Men du känner ju inte honom alls, du känner bara hans onyktra sida. Du är kär i hans missbruk.För man inte har lätt för att bli intresserad av alla tusentals killar antar jag![]()
Exakt!Men du känner ju inte honom alls, du känner bara hans onyktra sida. Du är kär i hans missbruk.
Men du känner ju inte honom alls, du känner bara hans onyktra sida. Du är kär i hans missbruk.
Fast nu har du ju missförstått. Jag kritiserar inte någon som går igång på en annan persons njutning, det gör ju de flesta personer för övrigt.Jag har träffat killar som varit besatta av att tillfredsställa oss tidigare som liksom går igång på det, just den grejen kan jag inte se som något konstigt. Inte så som ni skriver här åtminstone, kategorin som inte bryr sig om våran njutning brukar ju sågas värre
Men resten håller jag med om jag kan inte gå bet på honom hela hösten också.
Jag har ingen ork att gå på dejter tar så mycket energiOch då länge du träffar det där bottenskrapet kommer du inte hitta någon annan heller dessvärre.
Jag har gått på fler dejter än jag kan räkna senaste åren, har väldigt svårt att fastna för någon.
Men till slut dök han upp, min prince charming som är en perfect match!
Man får har lite tålamod.
Nej jag har knappt förståelse för det själv så jag klandrar honom inteFast nu har du ju missförstått. Jag kritiserar inte någon som går igång på en annan persons njutning, det gör ju de flesta personer för övrigt.
Det jag menar är att han verkar ha rätt dålig förståelse för hur kvinnlig orgasm ens fungerar med tanke på hur han uttryckt sig.
Ja självrespekt önskar jag att jag hadeDet här
@Trasmatta rent krasst har du en snubbe som bara är intresserad av dig när han är full.
Ge dig lite självrespekt och kasta det där skräpet.
Ja självrespekt önskar jag att jag hade![]()
Sexet är inte konstigt, men hans sätt att prata om det och ärlig talat om någon snubbe hade sagt till mig under sex "jag vill du skall få en sprutorgasm" medans vi sexer hade jag tyckt det va fett osexigt och väldigt mycket "porr skalle" på den killen. Killar som vet vad tjejer vill ha och är bra på dirty talk är sällsynta, väldigt många som bara kör på, på det viset och säger sån skit. Påminner mig lite om den där snubben i GVFÖ som sa "jag skall käka din stora goda glass" ungefär samma vibbar på båda dom där sakerna för migJag tycker faktiskt inte det i sig är konstigt jag har vänner som fått det med sina killar så att han vill få mig att njuta ser jag inte som något udda däremot tycker jag det är konstigt att han tror jag ska få det bara sådär samtidigt som han själv inte vågar träffa mig nykter i veckorna.
Alla kvinnor KAN dessutom inte få sprutorgasm (eller orgasm överhuvudtaget) så det blir ju en jäkla press. Generellt är det bara orgasmfixerade sexpartners som fått mig att fejka varje gång.Sexet är inte konstigt, men hans sätt att prata om det och ärlig talat om någon snubbe hade sagt till mig under sex "jag vill du skall få en sprutorgasm" medans vi sexer hade jag tyckt det va fett osexigt och väldigt mycket "porr skalle" på den killen. Killar som vet vad tjejer vill ha och är bra på dirty talk är sällsynta, väldigt många som bara kör på, på det viset och säger sån skit. Påminner mig lite om den där snubben i GVFÖ som sa "jag skall käka din stora goda glass" ungefär samma vibbar på båda dom där sakerna för mig
Verkar som väldigt mycket fokus på vad han går igång på, eftersom han inte ens gett sig en vanlig orgasm.
nej det är verkligen sån extrem porrfixerat grej, och det är inte lätt precis som du säger för alla att komma. Sen utifrån övriga beskrivningar av gubben får jag såna vibbar av honom som man ser "lite överallt" med män som vill få sina fantasier ut och kvinnor skall spruta överallt tydligen, men i verkligheten bryr dom sig inte ett piss om sin partners njutning, allt är bara ego och porr fantasier. Får verkligen såna vibbar av denna snubben.Alla kvinnor KAN dessutom inte få sprutorgasm (eller orgasm överhuvudtaget) så det blir ju en jäkla press. Generellt är det bara orgasmfixerade sexpartners som fått mig att fejka varje gång.
nej det är verkligen sån extrem porrfixerat grej, och det är inte lätt precis som du säger för alla att komma. Sen utifrån övriga beskrivningar av gubben får jag såna vibbar av honom som man ser "lite överallt" med män som vill få sina fantasier ut och kvinnor skall spruta överallt tydligen, men i verkligheten bryr dom sig inte ett piss om sin partners njutning, allt är bara ego och porr fantasier. Får verkligen såna vibbar av denna snubben.
Bättre att vara ensam än i ett dåligt förhållande.För man inte har lätt för att bli intresserad av alla tusentals killar antar jag![]()
Exakt. Snacka om att lägga press på kvinnan genom att säga sådär, när hon inte ens fått en vanlig orgasm av sexet som de haft (har han ens brytt sig om att fråga vad TS behöver, vill och gillar i sängen? Har han ens fattat att hon inte fått en orgasm ännu?)Alla kvinnor KAN dessutom inte få sprutorgasm (eller orgasm överhuvudtaget) så det blir ju en jäkla press. Generellt är det bara orgasmfixerade sexpartners som fått mig att fejka varje gång.