Dejtingtråden 39

Bukefalos 30 år!

Mer eller mindre ja tyvärr.
Jag hade nog faktiskt kunnat vara ganska förlåtande både mot radiotystnaden och kommentaren, men att han också är missbrukare och enbart träffar dig onykter, nej tack. Det är en stor, stor red flag och bara det är skäl att sluta träffa honom. Man behöver inte skaffa sig problem om man inte behöver, och du verkar dessutom mycket tveksam till den här killen av flera skäl.

För man inte har lätt för att bli intresserad av alla tusentals killar antar jag 🙈

Och då länge du träffar det där bottenskrapet kommer du inte hitta någon annan heller dessvärre.

Jag har gått på fler dejter än jag kan räkna senaste åren, har väldigt svårt att fastna för någon.
Men till slut dök han upp, min prince charming som är en perfect match!
Man får har lite tålamod.

Jag har träffat killar som varit besatta av att tillfredsställa oss tidigare som liksom går igång på det, just den grejen kan jag inte se som något konstigt. Inte så som ni skriver här åtminstone, kategorin som inte bryr sig om våran njutning brukar ju sågas värre :)

Men resten håller jag med om jag kan inte gå bet på honom hela hösten också.
Fast nu har du ju missförstått. Jag kritiserar inte någon som går igång på en annan persons njutning, det gör ju de flesta personer för övrigt.
Det jag menar är att han verkar ha rätt dålig förståelse för hur kvinnlig orgasm ens fungerar med tanke på hur han uttryckt sig.

Och då länge du träffar det där bottenskrapet kommer du inte hitta någon annan heller dessvärre.

Jag har gått på fler dejter än jag kan räkna senaste åren, har väldigt svårt att fastna för någon.
Men till slut dök han upp, min prince charming som är en perfect match!
Man får har lite tålamod.
Jag har ingen ork att gå på dejter tar så mycket energi :(
Den här killen har jag legat med en gång för 15 år sen och tyckte det var skönt med någon man ändå känner till lite, jag tycker det är så jobbigt med totala främlingar 🙈

Fast nu har du ju missförstått. Jag kritiserar inte någon som går igång på en annan persons njutning, det gör ju de flesta personer för övrigt.
Det jag menar är att han verkar ha rätt dålig förståelse för hur kvinnlig orgasm ens fungerar med tanke på hur han uttryckt sig.
Nej jag har knappt förståelse för det själv så jag klandrar honom inte 🙈

Jag tycker faktiskt inte det i sig är konstigt jag har vänner som fått det med sina killar så att han vill få mig att njuta ser jag inte som något udda däremot tycker jag det är konstigt att han tror jag ska få det bara sådär samtidigt som han själv inte vågar träffa mig nykter i veckorna.
Sexet är inte konstigt, men hans sätt att prata om det och ärlig talat om någon snubbe hade sagt till mig under sex "jag vill du skall få en sprutorgasm" medans vi sexer hade jag tyckt det va fett osexigt och väldigt mycket "porr skalle" på den killen. Killar som vet vad tjejer vill ha och är bra på dirty talk är sällsynta, väldigt många som bara kör på, på det viset och säger sån skit. Påminner mig lite om den där snubben i GVFÖ som sa "jag skall käka din stora goda glass" ungefär samma vibbar på båda dom där sakerna för mig 💁‍♀️

Verkar som väldigt mycket fokus på vad han går igång på, eftersom han inte ens gett sig en vanlig orgasm.

Edit: läste dom andra grejorna nu. Du gör dig själv en stor tjänst om du gör dig av med denna och hittar någon mer vettig. Det är inte lätt, men allt annat är ju bättre än det där.

Sexet är inte konstigt, men hans sätt att prata om det och ärlig talat om någon snubbe hade sagt till mig under sex "jag vill du skall få en sprutorgasm" medans vi sexer hade jag tyckt det va fett osexigt och väldigt mycket "porr skalle" på den killen. Killar som vet vad tjejer vill ha och är bra på dirty talk är sällsynta, väldigt många som bara kör på, på det viset och säger sån skit. Påminner mig lite om den där snubben i GVFÖ som sa "jag skall käka din stora goda glass" ungefär samma vibbar på båda dom där sakerna för mig 💁‍♀️

Verkar som väldigt mycket fokus på vad han går igång på, eftersom han inte ens gett sig en vanlig orgasm.
Alla kvinnor KAN dessutom inte få sprutorgasm (eller orgasm överhuvudtaget) så det blir ju en jäkla press. Generellt är det bara orgasmfixerade sexpartners som fått mig att fejka varje gång.

Alla kvinnor KAN dessutom inte få sprutorgasm (eller orgasm överhuvudtaget) så det blir ju en jäkla press. Generellt är det bara orgasmfixerade sexpartners som fått mig att fejka varje gång.
nej det är verkligen sån extrem porrfixerat grej, och det är inte lätt precis som du säger för alla att komma. Sen utifrån övriga beskrivningar av gubben får jag såna vibbar av honom som man ser "lite överallt" med män som vill få sina fantasier ut och kvinnor skall spruta överallt tydligen, men i verkligheten bryr dom sig inte ett piss om sin partners njutning, allt är bara ego och porr fantasier. Får verkligen såna vibbar av denna snubben.

nej det är verkligen sån extrem porrfixerat grej, och det är inte lätt precis som du säger för alla att komma. Sen utifrån övriga beskrivningar av gubben får jag såna vibbar av honom som man ser "lite överallt" med män som vill få sina fantasier ut och kvinnor skall spruta överallt tydligen, men i verkligheten bryr dom sig inte ett piss om sin partners njutning, allt är bara ego och porr fantasier. Får verkligen såna vibbar av denna snubben.

Kan bara hålla med, tänkte det redan första gången sprutandet kom på tal att det där solklart handlar om hans ego, inte att han gillar att ge njutning. Hade han verkligen varit den typen hade han frågat vad @Trasmatta gillar och går igång på och fokuserat på att uppfylla det. Inte brölat ur sig om sina porrfantasier och lagt press på henne att hon måste leverera.

Jag börjar tro jag blivit ghostad. Han sa han var trött och utmattad efter jobbat natt, sen svarade jag att jag förstår, att hoppas han kan vända tillbaka dygnet. Han läste bara utan svar. Vi har inte pratat sen i lördags vilket aldrig hänt innan.. Jag kommer inte höra av mig mer nu känner jag bollen hos han. Känns bara tråkigt då vi endå dejtat i 2 mån.. dock bara träffats 5 ggr men endå..

Exakt. Snacka om att lägga press på kvinnan genom att säga sådär, när hon inte ens fått en vanlig orgasm av sexet som de haft (har han ens brytt sig om att fråga vad TS behöver, vill och gillar i sängen? Har han ens fattat att hon inte fått en orgasm ännu?)
Att i det läget då börja prata om sprutorgasmer känns oerhört ignorant gentemot kvinnan och framstår också som en person som inte riktigt vet vad han pratar om.
Det är rätt ovanligt överlag med sprutande orgasmer även om porrindustrin vill få oss att tro något annat.
Jag tror precis som @Irrbloss att det handlar om att tillfredsställa sitt eget ego.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka