Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att svepa på Tinder precis innan läggdags resulterade i att jag drömde om dejting mest hela natten :P Synd att det bara var en dröm för jag hittade mig en så trevlig pöjk ^^ Just nu är det två jag chattar med som verkar intressanta, får se om jag lyckas ta mig över till huvudstaden hyfsat snart så att vi faktiskt får träffa varandra och inte bara chatta! Den andre har jag precis börjat prata med, så där känner jag mig inte lika stressad, han bor dessutom i samma stad som jag.
 
Några dagar efter att vi dansat hörde jag av mig till honom och vi skulle ha träffats och dansat men han ställde in för att precis börjat dejta någon och inte ville göra henne avundsjuk. Det här var I oktober.
Sen hörde han av sig för typ 4 veckor sen och undrade om jag ville ses.

Men baserat på vad kontaktade han dig? Om han inte ens kom ihåg att ni hade träffats eller haft kontakt tidigare?
 
Men baserat på vad kontaktade han dig? Om han inte ens kom ihåg att ni hade träffats eller haft kontakt tidigare?
Ja det är en bra fråga, jag har inte frågat varför han kontaktade mig.
Han vet ju att vi haft kontakt innan och att vi träffats genom dansen, men kanske inte exakt hur genom dansen.
Borde kanske fråga varför han hörde av sig till mig 😅.
 
Ja det är en bra fråga, jag har inte frågat varför han kontaktade mig.
Han vet ju att vi haft kontakt innan och att vi träffats genom dansen, men kanske inte exakt hur genom dansen.
Borde kanske fråga varför han hörde av sig till mig 😅.
Haha lite förvirrande! 😅 men bra att det känns bra!
 
Aargh! Borde inte alla ha typ sjukt mycket tid att skriva nu när i princip allt är inställt?! Vill ha all uppmärksamhet nu! :o Har startat konversationer med alla 23 matchningar jag har nu
9 stycken har jag skrivit hej till men inte fått svar.
5 stycken har jag en hyfsad konversation med, men det går lite segt.
6 stycken har jag snackat med, men konversationen har dött ut då de inte svarat.
1 matchning är kvar, men där har vi bytt till Snapchat, men samtalet har dött.
2 stycken började jag snacka med igår, men de har inte svarat idag.

Denna flytt av arbete och studier till distans är inte bra för mitt sociala behov :P
 
Aargh! Borde inte alla ha typ sjukt mycket tid att skriva nu när i princip allt är inställt?! Vill ha all uppmärksamhet nu! :o Har startat konversationer med alla 23 matchningar jag har nu
9 stycken har jag skrivit hej till men inte fått svar.
5 stycken har jag en hyfsad konversation med, men det går lite segt.
6 stycken har jag snackat med, men konversationen har dött ut då de inte svarat.
1 matchning är kvar, men där har vi bytt till Snapchat, men samtalet har dött.
2 stycken började jag snacka med igår, men de har inte svarat idag.

Denna flytt av arbete och studier till distans är inte bra för mitt sociala behov :P
Folk är SÅ tråkiga. Brukar också skriva till alla men egentligen för att kunna ta bort de som är tråkiga när de inte ens svarat på x tid 🙈 orka ha tråkiga matchningar liksom
 
P undrade hur jag jobbade i veckan. "Inte så mycket, snart betat av alla mina timmar för denna månad"
Eftersom vi inte hade någon egentid i helgen så undrade han om jag ville komma till honom några dagar under veckan. Jag har bara 10 min längre att köra till jobbet ifrån honom (han jobbar hemmifrån nu pga Coronan)
Så i morgon efter jobbet sticker jag hem och hämtar Skägget och åker tillbaka till P som har lovat att ha middag klar åt mig 😊
 
Jag har börjat inse att jag faktiskt är lite knäpp 😅 Och jag tror faktiskt den jävla nätdejtingen hjälpte till i samma veva som jag började fundera över vad JAG faktiskt ville efter mitt sista långa förhållande. Jag fastnade dels i att hela tiden vara på min vakt och vela på vad jag själv ville. Och i kombo med att helt tappat tilltron på att någon faktiskt ville träffa MIG med allt mitt bagage jag dragit på mig dessutom bara ägna mig åt att leta efter tecken på den andra personens velighet.

Det är en sak jag insåg de senaste dagarna att jag aldrig delar med mig av, min egna osäkerhet. Jag bara tänker att den är självklart alla ser. Men nämnde det i förbifarten för två olika vänner när vi pratade allmänt hur det var och deras reaktioner gjorde mig fett pepp på att bara kasta den åt fanders. Så mycket som jag upplevt att det definierat mig de senaste åren och så är det väl bara i mitt huvud som bästa @Bison envist försökt förklara för mig hela tiden 😅 Nå, den kan få flytta ut ur mitt huvud nu faktiskt. Livet blir så mycket trevligare då tror jag, och så mycket mer i linje med hur jag faktiskt upplever mig själv som person också.
 
Jag känner mig deppig. Jag vill verkligen ha en flickvän men det går inget bra.

Älskarinnan har jag sagt upp kontakten med, hon var ingen bra person. Den unga träffar jag fortfarande och vi har det fint när vi ses men förhållande är inte aktuellt.

Tinder- har fått några matcher men det går himla segt. Konversationerna dör ut efter ett tag fast jag försöker hålla igång. Jag ser rätt hetero ut men har väldigt svårt att tro att det spelar roll för utfallet, en väldigt stor del av tjejerna på tinder gör också det, likaså de jag träffat hittills. Har börjat med Her som är en app för gaykvinnor, ungefär samma där.

Jag vill ju träffa någon och bli kär. Jäkla skit.
 
Jag känner mig deppig. Jag vill verkligen ha en flickvän men det går inget bra.

Älskarinnan har jag sagt upp kontakten med, hon var ingen bra person. Den unga träffar jag fortfarande och vi har det fint när vi ses men förhållande är inte aktuellt.

Tinder- har fått några matcher men det går himla segt. Konversationerna dör ut efter ett tag fast jag försöker hålla igång. Jag ser rätt hetero ut men har väldigt svårt att tro att det spelar roll för utfallet, en väldigt stor del av tjejerna på tinder gör också det, likaså de jag träffat hittills. Har börjat med Her som är en app för gaykvinnor, ungefär samma där.

Jag vill ju träffa någon och bli kär. Jäkla skit.

Då är vi två här... fast jag vill ha pojkvän.
 
Jag känner mig deppig. Jag vill verkligen ha en flickvän men det går inget bra.

Älskarinnan har jag sagt upp kontakten med, hon var ingen bra person. Den unga träffar jag fortfarande och vi har det fint när vi ses men förhållande är inte aktuellt.

Tinder- har fått några matcher men det går himla segt. Konversationerna dör ut efter ett tag fast jag försöker hålla igång. Jag ser rätt hetero ut men har väldigt svårt att tro att det spelar roll för utfallet, en väldigt stor del av tjejerna på tinder gör också det, likaså de jag träffat hittills. Har börjat med Her som är en app för gaykvinnor, ungefär samma där.

Jag vill ju träffa någon och bli kär. Jäkla skit.

Så himla tråkigt, tycker du verkar så härlig ❤️
 
Jag har ju tinder just nu. Har ju dock bara träffat en därifrån än så länge, och han ställde ju in senast...

Känns som att det är svårt att träffa nån nu i.o.m Corona. Men men.
Ja, det kanske svårare nu. Men annars är det lätt att få dejter där iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 754
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 272
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
184 255
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 507
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp