Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Jag fattade att du var spion när du sa att du skulle jaga vidare i samma andetag som du nämnde Elo som jag jagat den natten
Ah snyggt att du tog den! Jag försökte ju visa att jag fattat att du var god innan, med allt ditt tjat om att alla borde göra som vanligt så spionen kunnat upptäcka jägaren, men insåg att jag var tvungen att göra nåt tydligare. :D
 
Ah snyggt att du tog den! Jag försökte ju visa att jag fattat att du var god innan, med allt ditt tjat om att alla borde göra som vanligt så spionen kunnat upptäcka jägaren, men insåg att jag var tvungen att göra nåt tydligare. :D

Så det var därför ni kändes så säkra på varandra… Jag fick inte ihop det i huvudet när qitis var siare helt plötsligt.
 
Ingen eftersom jag glömt(!) tala om för Artline att hon var ängel. Så jag tog hjälp av vår underbara slumpgenerator när jag upptäckte det vid NattDL1.

Så i spioninfon fanns ingen info om Ängelns val
Ni som undrade varför inte lyan fattat att @qitis var siare - vi försökte käka henne natt 1 och då borde hon ju varit ängel.
Det fuckade upp våra resonemang rätt rejält... ;)
 
Det undrar jag faktiskt också.
Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 147
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 448
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 024
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp