Den (än så länge) temalösa Ulvleken

Jag var fö så nära att pm:a LL innan och be om att få bli bybo, men så tänkte jag att jag var fånig och det var bättre att lotten fick avgöra roll. ;)
 
Spion infon:
NattDL1
Ulvarna käkar qitis
siaren siar hemlig
jägaren jagar Hedinn
Medusa förstenar Lobelia


NattDL2
Ulvarna käkar Snurrfian
siaren siar LenaH
jägaren jagar Elo
Ängeln skyddar Artline

NattDL3
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai

NattDL4
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai

NattDL5
Ulvarna äter Hedinn
Ängeln skyddar Hedinn
Jägaren jagar Elo
 
Spion infon:
NattDL1
Ulvarna käkar qitis
siaren siar hemlig
jägaren jagar Hedinn
Medusa förstenar Lobelia


NattDL2
Ulvarna käkar Snurrfian
siaren siar LenaH
jägaren jagar Elo
Ängeln skyddar Artline

NattDL3
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai

NattDL4
Ängeln skyddar Hedinn
Ulvarna käkar Harrysen
Jägaren jagar Mirtai

NattDL5
Ulvarna äter Hedinn
Ängeln skyddar Hedinn
Jägaren jagar Elo

Och harrysen stackaren blev käkad två gånger. :rofl:
 
Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).
Vi i lyan hade ju ingen koll alls men insåg ju att ängeln inte skyddat sig själv och undrade vem sjutton det kunde vara. Den enda nya var Harrysen så det blev rätt knepigt där.
 
Kan säga att jag blev rejält förvånad eftersom jag i min spioninfo fick ”ulvarna käkar qitis” och ”siaren siar hemlig” och sen går qitis på som att hon siat hemlig. Var övertygad om att Harrysen var ängel då, tills jag fick reda på att spioninfon natt ett var fullständig (sådär nån dag senare när jag kom för mig att fråga om raden bara missat att skickas med).
Natt två var jätte svår. Jag förstod att du var spion och att Q var siare. Samtidigt så ville jag visa mig för dig.

Det kändes väldigt själviskt att skydda sig själv.
 
Ni som undrade varför inte lyan fattat att @qitis var siare - vi försökte käka henne natt 1 och då borde hon ju varit ängel.
Det fuckade upp våra resonemang rätt rejält... ;)
Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.
och samtidigt så hade jag ju 5 ulvar i lyan + psykopaten som de facto gjorde att det var mer eller mindre 6 onda i lyan, så hade ni inte outat er igår eller idag så hade ni garanterat vunnit!!
 
Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.
och samtidigt så hade jag ju 5 ulvar i lyan + psykopaten som de facto gjorde att det var mer eller mindre 6 onda i lyan, så hade ni inte outat er igår eller idag så hade ni garanterat vunnit!!
Inte en chans att vi vunnit. De goda hade liksom hittat varandra.
 
Vi i lyan hade ju ingen koll alls men insåg ju att ängeln inte skyddat sig själv och undrade vem sjutton det kunde vara. Den enda nya var Harrysen så det blev rätt knepigt där.
Det var ju därför jag blev fundersam över Habina när hon blev förvånad över att qitis var siare, tänkte att lyan kanske trodde hon var ängel.
Men ja, det hela förvirrade mig rejält också och jag var himla glad över att du röstat så bra när jag väl insåg att du var ängel, @Artline eftersom jag redan innan skrivit om dig som möjligt god pga det!
 
Det var ju därför jag blev fundersam över Habina när hon blev förvånad över att qitis var siare, tänkte att lyan kanske trodde hon var ängel.
Men ja, det hela förvirrade mig rejält också och jag var himla glad över att du röstat så bra när jag väl insåg att du var ängel, @Artline eftersom jag redan innan skrivit om dig som möjligt god pga det!
Vi käkade ju Q först, utgick från att hon var ängel, och sen började hon komma med sior....

Då tänkte vi att Harrysen skyddat henne, den enda nya som inte visste. Och sen var det också fel.
 
Sorry, men samtidigt skrev jag i tråden att LL gjort en booboo och den sidan blev kompenserad. Det var all info som gick ut.
och samtidigt så hade jag ju 5 ulvar i lyan + psykopaten som de facto gjorde att det var mer eller mindre 6 onda i lyan, så hade ni inte outat er igår eller idag så hade ni garanterat vunnit!!
Fast kompensationen blev ju delvis missriktad eftersom den totalt vilseledde oss?

Samtidigt så vet jag inte hur du skulle gjort annars men det slog lite snett.

Tack för bra lek ändå. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 115
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 444
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 022
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp