Den perfekta lägenheten

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Habina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 709
  • Visningar Visningar 57 622

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat en lägenhet som jag känner verkligen är MIN lägenhet. Ska på visning på söndag, på bilderna ser det ut som att jag bara kan flytta in direkt och inte behöva ändra nånting.

Det är perfekt läge (för mina behov), det finns alla funktioner jag behöver (stort kök, fullt utrustat badrum och plats för både säng, soffa och bokhyllor) och det finns parkering! Alltså parkering på så vis att jag får en plats direkt.

Jag vill liksom flytta in nu.

Måtte bilderna avspegla verkligheten…

Nu blev jag nervös! Om ingen annan lägger bud idag är lägenheten min. :nailbiting:

Så nu börjar jag noja över att få nuvarande lägenhet såld och hur i hela friden ska jag palla en flytt. Man är då aldrig nöjd. ;)
Åh, vad roligt :) ! Håller tummarna!
Äsch, det går säkert bra med försäljning och flytt!

Den ser jättefin ut! 😍 Väldigt off topic men jag tycker lägenheten är jättelik en som en deltagare i Gift vid första ögonkastet hade (typ 2023)

Den ser jättefin ut! 😍 Väldigt off topic men jag tycker lägenheten är jättelik en som en deltagare i Gift vid första ögonkastet hade (typ 2023)

Det enda jag kan säga om personen som bor i lägenheten nu är att hen har väldigt många skor. Många högklackade skor med glitter också. Men så är jag urusel på att köpa skor själv, så det kanske egentligen är en helt normal mängd skor. ;)

Så överdrivet! Jättefin, det värsta jag såg var att kyl/frys öppnas åt fel håll :eek: 😁. Trevligt område, jag har bott i närheten (Luthagen) och även åt andra hållet (Stenhagen).

Hoppas den blir din!

Fel håll? Vad är rätt och fel? Oftast går det ju att ändra.

Jag fick också lite skavsår i ögonen av kyl-/frysen :nailbiting:, men annars jättefin lägenhet.
Jag lade inte en märke till kyl/frysen innan. Fel håll? Jag tycker inte alls att dörrarna hänger åt fel håll :confused: ?

Fel såtillvida att när man står vid bänken och lagar mat får man gå runt dörrarna när man öppnat dem. Om de varit hängda åt andra hållet hade man bara kunnat ta ett par steg från bänken och öppna dem.
Oj, det hade jag aldrig funderat ut... 🤪 :D

Jag måste påtala för mina föräldrar att deras dörrar är felhängda också, och var på deras förra kylskåp... :D

Jättefin lägenhet, fantastisk planlösning! Inredningen var inte min grej, men du köper den ju inte möblerad 😛.

Väggfärg kan du ordna fort, eller om du har en slant över, hyr in en målare som gör det direkt efter tillträde och innan du hunnit in med flyttlasset.

Fel såtillvida att när man står vid bänken och lagar mat får man gå runt dörrarna när man öppnat dem. Om de varit hängda åt andra hållet hade man bara kunnat ta ett par steg från bänken och öppna dem.
Ja exakt så. Var inte så allvarligt menat men jag tycker det är sjukt irriterande i längden när man inte bara kan lassa ut/in rakt från bänken utan måste runda dörren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur vet man om man ska flytta eller bo kvar?
  • Första natten i lägenheten
  • Att hitta ett hem, del 1
  • Att hitta ett hem, del 2

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat