Den siarlösa ulvleken

Fasen också. Men oavsett så åkte j den med mest synliga röster. Och inte en enda ulv ute. Men nu har vi väl ändå mer att gå på.
 
Slänger in kvällens röstlista här:

DL3
16:06 Jfrelin röstar på qitis
16:13 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.22 Heffaklumpen röstar på Kilauea
18.57 Harrysen röstar på Kilauea
19.10 cirkus röstar på Jfrelin
19.26 Niyama röstar på Jfrelin
20.30 Gabby_Ossi röstar på Kilauea
20.33 Kilauea röstar på Harrysen
20.46 Lobelia röstar på Kilauea
20.48 qitis röstar på Jfrelin
21.01 Heffaklumpen ändrar röst till Jfrelin

Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1
 
Jag är tacksam jag inte bytte och än mer tacksam att det ändå inte var en viktigare roll.
Om ingen kommer med nåt inlägg som får mig på andra tankar kommer nog min känsla om Harrysen kvarstå imorgon.
Om jag inte blir nattsnacks då dvs :cautious: .
 
Jaha... är det Kilauea som är ulv då? Eller är det Gabby_Ossi? Eller röstade ingen ulv på fio?

Ulvarna måste ju ha kalas i lyan i alla fall... :crazy::cautious:
 
Uppdatering

Syster Ratched här. Alla dök inte upp till medicinutdelningen och vi i personalen satte igång en sökinsats. Tre patienter @Jfrelin , @Kilauea och @qitis hade hittat en öppen dörr till gamla delen av sjukhuset och gick i korridorerna. De kom fram till ett rum med en stol som gick att snurra runt manuellt som förr i tiden användes för att lugna ner patienter. De tänkte detta kan ju bli kul lite som virvelvinden på Liseberg och bestämde sig för att roa sig en stund med denna stol. Först satte sig @Kilauea i stolen och de andra snurrade runt henne fortare och fortare. Sedan satte sig @qitis i stolen och snurrades av de andra. Den tredje patienten satte sig sen i stolen och snurrades runt och det gick fortare och fortare. Nu bar det sig emellertid inte bättre än att stolen tvärstoppade och av kraften som blev så slungades @Jfrelin ur stolen och rakt in i en stenvägg. Tyvärr blev skadorna så stora att @Jfrelin inte kom levande ur detta.

Vi i ledningen vill kraftigt inskärpa att de gamla delarna av sjukhuset är farliga och att utrustningen inte kollats på många år och att leta sig ut dit kan vara livsfarligt.

@Jfrelin var bybo

NattDL klockan 10.00
Men vad fan :banghead:
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?
 
Jaha... är det Kilauea som är ulv då? Eller är det Gabby_Ossi? Eller röstade ingen ulv på fio?

Ulvarna måste ju ha kalas i lyan i alla fall... :crazy::cautious:
Jag tippar spontant på Kilauea. Och Cirkus var ganska snabb med att tycka hon verkade åt det goda hållet för att hon röstade på mig. Och jag vet ju min egen roll och därav gör det Cirkus också skum. Dessutom röstade Cirkus på JFR ikväll.

Om jag lever och ni synar mig imorgon så ryker en till från goda sidan. Tycker snarare att det gör Q skum som vill syna mig när hon själv röstar på JFR. Min fråga här var ju hur det skulle bli med alla extra minus och plusröster om jag ändrade röst till JFR för att vi skulle hålla koll på ulvarnas röster och inte låta dem styra?
 
Jag jobbar för övrigt hela dagen imorgon (som de flesta av oss antar jag), så förvänta er inga inlägg förrän runt läggning av ungarna förresten.
 
DL1
16.32 cirkus röstar på LenaH
17.21 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.31 fio röstar på Harrysen
20.32 Kilauea röstar på Harrysen
20.40 Harrysen röstar på fio
21.02 Jfrelin röstar på LenaH
21.20 Gabby_Ossi röstar på fio
21.20 Niyama röstar på Jfrelin
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21.24 qitis röstar på Blacksmithfarm
21.26 Glimra röstar på fio
21.28 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.29 Heffaklumpen röstar på Kilauea


Lynchas: LenaH - bybo
Alla överlever natten


DL2

18.46 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.00 Heffaklumpen röstar på fio
20.10 Kilauea röstar på fio
20.27 Jfrelin röstar på fio
20.29 Glimra röstar på fio
20.40 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
20.50 qitis röstar på Blacksmithfarm
20.50 Harrysen röstar på Kilauea
21.12 Niyama röstar på Heffaklumpen
21.19 fio röstar på heffaklumpen
21.21 cirkus röstar på heffaklumpen
21.26 Gabby_Ossi röstar på fio

Lynchas: fio - bybo
Käkas: Glimra - bybo



DL3
16.06 Jfrelin röstar på qitis
16.13 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.22 Heffaklumpen röstar på Kilauea
18.57 Harrysen röstar på Kilauea
19.10 cirkus röstar på Jfrelin
19.26 Niyama röstar på Jfrelin
20.30 Gabby_Ossi röstar på Kilauea
20.33 Kilauea röstar på Harrysen
20.46 Lobelia röstar på Kilauea
20.48 qitis röstar på Jfrelin
21.01 Heffaklumpen ändrar röst till Jfrelin

Lynchas: Jfrelin - bybo



Vi som är kvar har röstat enligt följande:
Heffaklumpen:
Kilauea - fio - (Kilauea) Jfrelin
Harrysen: fio - Kilauea - Kilauea
Blacksmithfarm: qitis - qitis - qitis
Kilauea: Harrysen - fio - Harrysen
qitis: Blacksmithfarm - Blacksmithfarm - Jfrelin
cirkus: LenaH - Heffaklumpen - Jfrelin
Gabby_Ossi: fio - fio - Kilauea
Niyama: Jfrelin - Heffaklumpen - Jfrelin
Lobelia: Blacksmithfarm - Blacksmithfarm - Kilauea
 
Men vad fan :banghead:
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?

Jag tror inte vi har råd att "syna" fler goda. Tror Harrysen bara blev nervös och ville ha större marginal i tråden med tanke på fårulven. Men nu låg ju ändå majoritetsrösten på en god så det hade väl lyan roligt åt.
 
Delge gärna dina tankar vad vi har att gå på. För utöver att du känns skum känner jag mig lost.
Vill kolla på de som röstat på JFR. Dessutom tyckte jag Cirkus kommentar om att du blev god pga din röst på mig. Lät som att Cirkus visste att jag är god och försöker peka misstankarna åt mitt håll.
 
Vill kolla på de som röstat på JFR. Dessutom tyckte jag Cirkus kommentar om att du blev god pga din röst på mig. Lät som att Cirkus visste att jag är god och försöker peka misstankarna åt mitt håll.
Jo, jag blir också misstänksam mot de som röstade på Jfrelin. Men vet inte om det gör cirkus ond att hon tänker lite som jag.
 
Men vad fan :banghead:
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?
Jag håller visserligen med om att Harrysens kommentar är misstänkt. Men samtidigt tror jag inte att vi har råd att lyncha en god till. Tror @Gabby_Ossi räknade på det tidigare idag och DL4 (imorgon) skulle kunna vara en avgörande lynch...
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 386
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 996
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 906
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 719
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp