Den siarlösa ulvleken

Mest känner jag egentligen att cirkus borde vara ond (rösten på LenaH, att hon hakade upp sig på att du borde vara ond bara för att ingen röstade på dig, och sen inte var så intresserad av att diskutera den teorin vidare när jag ifrågasatte, och tycker allmänt hon varit väldigt skum nu ikväll) så att hon lägger bort Kilaeua får mig att tro att hon är ulven.
Jag vet inte om q är ond men effekten kan vara att det lockar fram vissa ur skuggorna och idag var Jfrelin väldig snabb att rösta på q oh jag tror att det är för att hon hoppades på flera röster där och det håller och det stärker mig i vad jag tror (gissar) om Jfrelin
 
Mest känner jag egentligen att cirkus borde vara ond (rösten på LenaH, att hon hakade upp sig på att du borde vara ond bara för att ingen röstade på dig, och sen inte var så intresserad av att diskutera den teorin vidare när jag ifrågasatte, och tycker allmänt hon varit väldigt skum nu ikväll) så att hon lägger bort Kilaeua får mig att tro att hon är ulven.
Är cirkus röst på LenaH skummare än Jfrelins? Och var det inte främst BSF som hakade upp sig på att Q borde vara ond av den anledningen?

(Ursäkta om du svarat på detta, jag gick upp 5.30 och klarar egentligen inte av att vara vaken hela dagen då.)
 
DL3
16:06 Jfrelin röstar på qitis
16:13 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.22 Heffaklumpen röstar på Kilauea
18.57 Harrysen röstar på Kilauea
19.10 cirkus röstar på Jfrelin
19.26 Niyama röstar på Jfrelin
20.30 Gabby_Ossi röstar på Kilauea
20.33 Kilauea röstar på Harrysen
20.46 Lobelia röstar på Kilauea
20.48 qitis röstar på Jfrelin
21.01 Heffaklumpen ändrar röst till Jfrelin

Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1


Edit: Jag hittar inte hur man gör genomstruken text på mobilen... och när jag ändå sprang upp till datorn passade jag på att lägga in tiderna också...
 
Jag är inte heller säker. Jag vet inte om det är bra att lyncha Jfrelin. Men Heffa och/eller Gabby är möjliga onda och röstar på Kila så det känns inte bra. Iofs är alla möjliga onda. Men de känns skumma.
Någonstans tror jag inte Heffa är ond, det känns som hon är god med sitt teoriande, men jag kan vara hellurad
 
Spelar ingen roll om det är andraröst eller inte. Mer att jag tror inte att hon skulle rösta på en kollega med specialförmåga. Nu vet jag ju inte om Harry är fårulv, men hon är en möjlig dito
Sant. Speciellt i DL1 kanske man väljer en ulv utan specialförmåga om man ska alibirösta eftersom typ vad som helst kan hända i DL1.
 
Är cirkus röst på LenaH skummare än Jfrelins? Och var det inte främst BSF som hakade upp sig på att Q borde vara ond av den anledningen?

(Ursäkta om du svarat på detta, jag gick upp 5.30 och klarar egentligen inte av att vara vaken hela dagen då.)

Nej, men sammantaget har jag mer på cirkus och Kilaeua än på Jfrelin. Men de kan kanske vara onda alla 3 också för den delen.

BSF förstår jag mer eftersom q hakat upp sig på henne tillbaka, men varför cirkus hängde på är mer skumt. Sedan släppte hon det kanske visserligen, så kanske borde ha skrivit hängt på BSFs upphakning istället.
 
De som inte har några direkta misstankar mot sig är cirkus, lobelia och Niyama. Snyggt spelande ulvar!??
Tror du vi är onda för att vi inte är så misstänkta? Vet inte var jag har Lobelia och cirkus men det känns lite skumt att du tar upp oss som möjliga ulvar pga inte så misstänkta.
 
Ja en ska vara riktig djärv ifall att rösten läggs på en ulvkollega med specialförmåga
Håller med! Speciellt om rösten läggs relativt tidigt med många kvar att rösta pga större risk att någon hakar på. Men antar att en sista-minuten-röst i DL1 på en fårulv också skulle granskas om/när fårulven avslöjas… men ja, jag håller med om att det är vågat spelat att lägga sin röst på ulven med specialförmåga i DL1.
 
Tror du vi är onda för att vi inte är så misstänkta? Vet inte var jag har Lobelia och cirkus men det känns lite skumt att du tar upp oss som möjliga ulvar pga inte så misstänkta.
Jag vet inte vad jag tror :crazy: . Känner mig helt förvirrad.Sorterade bort JFR pga att hennes röst idag kändes lite förhastad pga IRL.
 
Som jag igår. Ta hand om dig :heart
Tack :heart Problemet är egentigen inte mängden saker jag har att göra, utan att jag är i en ny period där min hjärna tycker att sömn är alldeles för överskattat :sleep: (Tack hjärnan! :cautious:)

Men jag säger samma till dig, ta hand om dig! Och hoppas att det lugnar ner sig på jobbet snart :heart
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 984
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 900
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 713
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp