Den siarlösa ulvleken

Om det blir lyckat käk i natt (för sannolikheten att ängeln skyddar rätt känns minimal) så måste vi väl få ut en ulv imorgon, annars är väl leken över? Eller står det lika då?
Har vi fastslagit hur många onda vi tror det är?
 
Jo, jag blir också misstänksam mot de som röstade på Jfrelin. Men vet inte om det gör cirkus ond att hon tänker lite som jag.
Jag tycker Cirkus var mycket mer skum i förra leken som god, så nu undrar jag om det inte är tvärtom. :D


Sen tycker jag dt är lite konstigt med direkt prat om att syna mig än någon av de som röstade JFR.
 
Jag tycker Cirkus var mycket mer skum i förra leken som god, så nu undrar jag om det inte är tvärtom. :D


Sen tycker jag dt är lite konstigt med direkt prat om att syna mig än någon av de som röstade JFR.
Jag misstänker ju dig sen innan, men kom med lite vettiga förslag imorgon så ska vi se om du lyckas få mig på andra tankar.

Bara för att klargöra: du tycker cirkus är för o-skum att hon måste vara ond?
Vet ju inte om jag håller med dig då, men ok.
 
Men allvarligt. Varför är det skumt att vilja samla rösterna lite mer så att inte ulvarna kan styra? Nu åkte ju tyvärr JFR, men jag såg att det stod väldigt lika mellan Kilah och JFR och ville öka avståndet lite åt något håll.
 
Jag tror inte vi har råd att "syna" fler goda. Tror Harrysen bara blev nervös och ville ha större marginal i tråden med tanke på fårulven. Men nu låg ju ändå majoritetsrösten på en god så det hade väl lyan roligt åt.
Jag håller med om att lyan nog borde ha en rolig lek med tanke på hur det gått hittills :(
Men du tänker alltså att Harrysen är god ? IOM du skriver ”vi har inte råd att syna flera goda ?”

Ser ju att du skriver att kanske bara blev nervös men jag tycker ändå att det inlägget såg mycket märkligt ut
Vet du att Harrysen är god månne?

Jag blir helt lost
 
Jag håller med om att lyan nog borde ha en rolig lek med tanke på hur det gått hittills :(
Men du tänker alltså att Harrysen är god ? IOM du skriver ”vi har inte råd att syna flera goda ?”

Ser ju att du skriver att kanske bara blev nervös men jag tycker ändå att det inlägget såg mycket märkligt ut
Vet du att Harrysen är god månne?

Jag blir helt lost

Jag kan inte veta något säkert men hon är minst ond på min lista just nu.
 
Jag misstänker ju dig sen innan, men kom med lite vettiga förslag imorgon så ska vi se om du lyckas få mig på andra tankar.

Bara för att klargöra: du tycker cirkus är för o-skum att hon måste vara ond?
Vet ju inte om jag håller med dig då, men ok.
Jag vet ingens roll utom min egen så vet inte om jag kan övertyga 😅

Mm typ. Vi har väl 4 onda kvar och flera väldigt slipade spelare.
 
Alltså, jag är 100% förvirrad känner jag. Vet snart inte vad som är upp och ner och jag har som vanligt inte heller någon koll på vad som skrivits från typ 1,5h innan DL fram tills nu (har läst, svarat och skrivit från mobilen i stunden bara). Så jag måste nog börja med att läsa om de sista sidorna i lugn och ro.

Men förvirringen är så total att jag känner mig skeptisk mot alla just nu.
Känner mig skeptisk mot de som tycker att jag är skum.
Känner mig skeptisk mot de som inte tycker att jag är skum.
Känner mig skeptisk mot de som inte har någon åsikt.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Kilauea.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Jfrelin.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Q.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på någon annan än de ovan nämnda.

And. The. List. Goes. On.

Det känns liksom som att ni alla skulle kunna vara ulvar :arghh:
 
Alltså, jag är 100% förvirrad känner jag. Vet snart inte vad som är upp och ner och jag har som vanligt inte heller någon koll på vad som skrivits från typ 1,5h innan DL fram tills nu (har läst, svarat och skrivit från mobilen i stunden bara). Så jag måste nog börja med att läsa om de sista sidorna i lugn och ro.

Men förvirringen är så total att jag känner mig skeptisk mot alla just nu.
Känner mig skeptisk mot de som tycker att jag är skum.
Känner mig skeptisk mot de som inte tycker att jag är skum.
Känner mig skeptisk mot de som inte har någon åsikt.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Kilauea.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Jfrelin.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på Q.
Känner mig skeptisk mot de som röstade på någon annan än de ovan nämnda.

And. The. List. Goes. On.

Det känns liksom som att ni alla skulle kunna vara ulvar :arghh:
Du och jag 😘 det där sammanfattade liksom alla mina tankar (byt bara ut mig mot dig i raderna där jag finns )
 
Vill kolla på de som röstat på JFR. Dessutom tyckte jag Cirkus kommentar om att du blev god pga din röst på mig. Lät som att Cirkus visste att jag är god och försöker peka misstankarna åt mitt håll.
Gör jag inte. Jag har hela tiden sagt möjlig fårulv. Det tror jag fortfarande är möjligt och nån måste ju sorteras åt nåt håll, likväl som att Gabby också är det om jag tänker på min teori om DL1. Kila är möjlig ulv särskilt om du inte är fårulv, är du fårulv tror jag mer på henne som fod och lyan har happy days just nu
 
Gör jag inte. Jag har hela tiden sagt möjlig fårulv. Det tror jag fortfarande är möjligt och nån måste ju sorteras åt nåt håll, likväl som att Gabby också är det om jag tänker på min teori om DL1. Kila är möjlig ulv särskilt om du inte är fårulv, är du fårulv tror jag mer på henne som fod och lyan har happy days just nu
Okej men utöver det så har det ju varit fler röstningar än DL1, som kvällens till exempel
 
Jag håller med om att lyan nog borde ha en rolig lek med tanke på hur det gått hittills :(
Men du tänker alltså att Harrysen är god ? IOM du skriver ”vi har inte råd att syna flera goda ?”

Ser ju att du skriver att kanske bara blev nervös men jag tycker ändå att det inlägget såg mycket märkligt ut
Vet du att Harrysen är god månne?

Jag blir helt lost
Det är väl Ulvarna som tjänar på att det ser lika ut i röstlistan så de kan leka med sin dolda röst. Jag skrev ju tvärtom? Du är ju slipad och borde se det🧐
 
Hm. Får läsa lite igen?för mig blev hon superskum
? Men för dig minst misstänkt istället ?😅

Alltså det kan vara att jag har lurat mig själv totalt från dag 2 men man måste ju börja någonstans. Men utifrån röstningen i DL1 hamnade hon där för mig och jag har inte sett något som ändrat det efter det. Jag tycker hon verkar som en ärligt osäker god som försöker leta ulvar.
 
Du och jag 😘 det där sammanfattade liksom alla mina tankar (byt bara ut mig mot dig i raderna där jag finns )
"Skönt" att det inte bara är jag :heart
För det här var ta mig tusan tusen resor svårare än vad jag föreställde att det skulle vara.
Svårt? Ja.
Såhär svårt? NEJ.

Är det för sent att äta upp mitt "fyra onda känns lagom, tre för lite" från i Lördags?! 🍽️ 😆
 
Just nu fastnar jag lite på att BSF tycker q borde följa hennes röst. Förstår faktiskt inte varför. Känns skumt.
Tror detta är utrett? :) jag menade att någon mer än jag skulle rösta på q.


Men vad fan :banghead:
Jag tänker att jag vill syna @Harrysen imorgon pga hennes högst misstänkta kommentar innan som jag fångade strax innan DL.
Om jag inte finns kvar så får någon annan göra det -för det såg verkligen ut att vara postat i fel tråd ? Eller är det bara jag ?


Ang. Harrysen så tycker jag att det är relevant att ta med inlägget innan det skumma inlägget, bara minut(er) mellan:
Jag gillar inte det här, nu är det väl sådär på gränsen så att man inte riktigt vet hur många röster JFR och Kila har med tanke på extrarösterna? Borde fler röster ligga på samma för att inte ulvarna ska kunna styra?

Jag hinner fortfarande ändra på 30 sek men vet inte om det är taktiskt att rösta på JFR ?
Jag kan nog ändå köpa att hon vill ha input från tråden, men samtidigt tycker jag det är orimligt att någon annan ska hinna svara och Harrysen ska hinna läsa och ev. ändra röst inom 30 sekunder, oavsett vart inlägget var menat att postas.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 980
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 898
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 712
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp