Den siarlösa ulvleken

Jag gillar inte det här, nu är det väl sådär på gränsen så att man inte riktigt vet hur många röster JFR och Kila har med tanke på extrarösterna? Borde fler röster ligga på samma för att inte ulvarna ska kunna styra?
 
Jag vete sjutton om jag valt rätt?
Men !!
Hallå !!
Vadå. Valt rätt taktiskt ?!
Det där kändes ju riktigt skumt faktiskt ?
Råkade du posta fel ?
Jag funderar på hur det blir i röstningen för ulvarna och den dolda rösten om JFR hade fått min röst istället för Kila. Om det hade gått att lura ut något mer då.
 
Jag gillar inte det här, nu är det väl sådär på gränsen så att man inte riktigt vet hur många röster JFR och Kila har med tanke på extrarösterna? Borde fler röster ligga på samma för att inte ulvarna ska kunna styra?
Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1

Blev det va? Minus en, + en från fårulv och + en från röstfifflare.
 
Aktuell röstlista?
Ingen verkar ha protesterat än så antar att denna är aktuell :)

DL3
16:06 Jfrelin röstar på qitis
16:13 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.22 Heffaklumpen röstar på Kilauea
18.57 Harrysen röstar på Kilauea
19.10 cirkus röstar på Jfrelin
19.26 Niyama röstar på Jfrelin
20.30 Gabby_Ossi röstar på Kilauea
20.33 Kilauea röstar på Harrysen
20.46 Lobelia röstar på Kilauea
20.48 qitis röstar på Jfrelin
21.01 Heffaklumpen ändrar röst till Jfrelin

Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1


Edit: @Niyama hann före 😊
 
Jfrelin 4
Kilauea 3
qitis 2
Harrysen 1

Blev det va? Minus en, + en från fårulv och + en från röstfifflare.
Ja det stämmer vad jag kan se. Mina funderingar i slutminuterna var hur det skulle bli med att räkna ut vilka röster som hamnat vart om jag ändrade min Kilaröst till JFR. Och jag har inte kommit på svaret än, tar tyvärr lite tid för mig att räkna ut sånt :D
 
Uppdatering

Syster Ratched här. Alla dök inte upp till medicinutdelningen och vi i personalen satte igång en sökinsats. Tre patienter @Jfrelin , @Kilauea och @qitis hade hittat en öppen dörr till gamla delen av sjukhuset och gick i korridorerna. De kom fram till ett rum med en stol som gick att snurra runt manuellt som förr i tiden användes för att lugna ner patienter. De tänkte detta kan ju bli kul lite som virvelvinden på Liseberg och bestämde sig för att roa sig en stund med denna stol. Först satte sig @Kilauea i stolen och de andra snurrade runt henne fortare och fortare. Sedan satte sig @qitis i stolen och snurrades av de andra. Den tredje patienten satte sig sen i stolen och snurrades runt och det gick fortare och fortare. Nu bar det sig emellertid inte bättre än att stolen tvärstoppade och av kraften som blev så slungades @Jfrelin ur stolen och rakt in i en stenvägg. Tyvärr blev skadorna så stora att @Jfrelin inte kom levande ur detta.

Vi i ledningen vill kraftigt inskärpa att de gamla delarna av sjukhuset är farliga och att utrustningen inte kollats på många år och att leta sig ut dit kan vara livsfarligt.

@Jfrelin var bybo

NattDL klockan 10.00
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 980
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 898
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 712
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp