Det här med dejting i dejtingdjungeln.

Jag tycker du kan börja med Tinder, du behöver som sagt inte koppla till fb.
Välj ut några bilder som du gillar. Jag var noga med att inte bara ta "snyggbilder" utan visa hela spannet från fest, till vardag till svettig med häst.
Skriv en presentationstext, inte för lång och räkna inte med att särskilt många läser den.

Sen sätter du igång och swipa och har roligt 😄
 
Jag tycker du kan börja med Tinder, du behöver som sagt inte koppla till fb.
Välj ut några bilder som du gillar. Jag var noga med att inte bara ta "snyggbilder" utan visa hela spannet från fest, till vardag till svettig med häst.
Skriv en presentationstext, inte för lång och räkna inte med att särskilt många läser den.

Sen sätter du igång och swipa och har roligt 😄
Kan man bara använda Tinder på mobilen? Jag har i princip inga bilder på mig själv på mobilen, allt ligger på datorn.
 
Angående Tinder kan man begränsa vilket geografiskt område man söker i? Är inte sugen på att varken flytta eller byta jobb.
Finns det kanske bättre sajter för lokala förslag eller vad man ska skriva?
 
Angående Tinder kan man begränsa vilket geografiskt område man söker i? Är inte sugen på att varken flytta eller byta jobb.
Finns det kanske bättre sajter för lokala förslag eller vad man ska skriva?
Du kan ju ställa in maximalt avstånd på vilka ska visas, så att du bara får förslag på personer inom x km från din nuvarande plats. Betalar du kan du välja annan plats än din nuvarande dock.
 
Hmm, nu blir jag misstänksam. Vad skiljer betal- och gratisversionen åt? För- och nackdelar? 🤔
Obegränsat med högersvep, kan välja vvart du vill svepa, kan ångra felsvep och du kan se vilka som svept höger på dig. Med betalversionen dvs, med gratisversionen så får du 100 eller nåt högersvep per 24h och vet inte vilka som gillat dig innan du sveper.

Det är inte så mycket att fundera på egentligen är ju bara att göra ett konto och prova själv eftersom det är gratis.
 
Obegränsat med högersvep, kan välja vvart du vill svepa, kan ångra felsvep och du kan se vilka som svept höger på dig. Med betalversionen dvs, med gratisversionen så får du 100 eller nåt högersvep per 24h och vet inte vilka som gillat dig innan du sveper.

Det är inte så mycket att fundera på egentligen är ju bara att göra ett konto och prova själv eftersom det är gratis.
Hänger inte alls med, låter väldigt rörigt.
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 436
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 614
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 757
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 203
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp