Bukefalos 28 år!

Det här med eventuella syskon...

Du kan få en bra begagnad Bugaboo C för 2-3 000 kr. Nu vet jag inte vilken budget som är dyrt för dig iofs och du kanske redan har koll på begagnatmarknaden.


Det handlar mest om att jag tycker det är sanslöst att lägga 10 000kr på en barnvagn när det dör barn av undernäring och andra föräldrar kanske inte har råd att skicka med barnen matsäck eller frukt till skolan. Då kan jag inte med att ens överväga att köpa en barnvagn för de pengarna. Dessutom tycker jag det är ett resursslöseri deluxe.
 
Det handlar mest om att jag tycker det är sanslöst att lägga 10 000kr på en barnvagn när det dör barn av undernäring och andra föräldrar kanske inte har råd att skicka med barnen matsäck eller frukt till skolan. Då kan jag inte med att ens överväga att köpa en barnvagn för de pengarna. Dessutom tycker jag det är ett resursslöseri deluxe.
Resursslöseri är det alla gånger när man köper nytt trots att prylen finns beggad. *köpte beggad vagn*
 
BARNEN åt hönökaka med hushållsost, paprikabitarna kastade BARNEN all världens väg.

Jag vägrar hönökaka och hushållsost. Finns det läskigare? Skulle vara snabbmakaroner då...
Men nu ska vi ta det lilla lugna. Vi överväger eventuellt kanske. Än är ingen JUNIOR producerad.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Praefatio
·
Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 345
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 043
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp