Det olycksaliga tivolit. (Ulvlek)

Bra att du besvärade dig att läsa, som du ser håller jag Snurris och Cirkus för onda, råkade bara bli fel. Det blev visst för avancerat för dig att räkna ut vad jag menar ;)

Nästa lek kanske jag ska dra ner mängden skrift till vad du skriver, det är mindre risk för skrivfel när man skriver färre ord.
 
UPPDATERING:
På ett högst ovetenskapligt sätt har ederst allra ödmjukaste-reservLL kastat iväg XyloCainsalvan och slumpen avgjorde att den smärtstillande salvan missade ett mål men inte det andra)
@cirkus var ängel
NattDL kl 22 ( om alla är ok med det )
 
Grattis onda :) ni förtjänar vinsten då vi goda var askassa ;) haha.

Vem skyddade ängeln nattetid? Vem var det som undgick käk en natt? :P
 
Förlåt @cirkus jag hade sjukt dåligt samvete att jag lurade dig! :o

Fast nä. Idag fattade jag att du var ond. Så korkade kunde ju inte en extra god vara att den inte fattade hur jag och bollen kunde veta om varann. Så ingen ära åt dig ;)

Däremot var det ju så jävla dåligt spelat av mig att gå på gabby :( men allts stämde.

Och @Ferrari jag fattade att du var god hela tiden. INGEN av de onda försökte ju tycka att din teori var vettig - såklart.
 
Och @Ferrari jag fattade att du var god hela tiden. INGEN av de onda försökte ju tycka att din teori var vettig - såklart.

Fast BSF ifrågasatte min grymma teori och hon var ju god :P så inte bara de onda jag fick emot mig. Och jag som tänkte, yess, äntligen god. Nu kan jag skriva vad jag vill! Och då kan folk få dåligt samvete om dom lynchar mig!! :P
 
UPPDATERING:
På ett högst ovetenskapligt sätt har ederst allra ödmjukaste-reservLL kastat iväg XyloCainsalvan och slumpen avgjorde att den smärtstillande salvan missade ett mål men inte det andra)
@cirkus var ängel
NattDL kl 22 ( om alla är ok med det )

BU ropen skallar högt!
Lottning :( Nä. det tycker jag var booooring. Jag tycker det hade kunna bli tie
 
Fast nä. Idag fattade jag att du var ond. Så korkade kunde ju inte en extra god vara att den inte fattade hur jag och bollen kunde veta om varann. Så ingen ära åt dig ;)

Däremot var det ju så jävla dåligt spelat av mig att gå på gabby :( men allts stämde.

Och @Ferrari jag fattade att du var god hela tiden. INGEN av de onda försökte ju tycka att din teori var vettig - såklart.
Idag försökte jag mest få Bollen att misstro dig! :D Jag hade en lite förhoppning om att hon var ängeln och du siaren... Men det förstod jag rätt snart att jag hade fel om... ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 585
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 881
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 801
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp