Det olycksaliga tivolit. (Ulvlek)

Jag borde få nobelpris för mitt teoriinlägg, jag visste att det knappast skulle ändra något.

Som om du inte skulle fattat som god varför jag hade bollen__ som god? Jag var rätt säker på dig som ond - men ännu säkrare på gabby :( skulle dragit igång mot dig istället
 
Idag försökte jag mest få Bollen att misstro dig! :D Jag hade en lite förhoppning om att hon var ängeln och du siaren... Men det förstod jag rätt snart att jag hade fel om... ;)

Jag insåg att ni nog trodde att hon var ängeln efter natten som hon skyddats.
Natten efter det visste jag fan inte vem jag skulle skydda - då trodde jag fortfarande att Lobelia kanske var god....
 
Jag insåg att ni nog trodde att hon var ängeln efter natten som hon skyddats.
Natten efter det visste jag fan inte vem jag skulle skydda - då trodde jag fortfarande att Lobelia kanske var god....
Nja vi spekulerade inte så mycket i det, ängel var det troliga men vi hade ingen bestämd åsikt.
 
Dag 1
Tivolidirektören valde att ändra snurrfians röst till habina
ängeln missade att skydda
Habina lynchas/(bybo/ besökare)
ligisterna käkar quarter4ever( bybo/besökare)

DL 2
tivolidirektören valde att inte röständra
Blacksmithfarm lynchas( bybo/besökare)
Siaren siar cirkus
Ängeln skyddar bollen__
ligisterna käkar bollen__

DL3
Koppen lynchas ( ligist/ tivolidirektör)
Mirtai käkas ( bybo/besökare)
ängeln skyddar cirkus

DL4
Gabby_Ossi lynchades ( bybo/besökare)
Ferrari käkades ( bybo /besökare )

DL5 ( på heder och samvete med smärtstillande xylocain salva !!!!)m
cirkus 2
Lobelia 2

Lotten sade att cirkus lynchades

Grattis onda!
 
Och jag tänkte sia Ferrari natten hon käkades men höll på att ändra mig till Lobelia...hade iofs inte spelat någon roll :p
 
Du kunde ju skyddat mig natt 4 ;)

Jag vet!
Men jag visste inte helt jättebergbombis att du faktiskt var god. Så jag skyddade bollen__ istället då med.

Å andra sidan hade det ju blivit en jobbig lynch idag för jag tror aldrig du trott på att jag var god som jag drog igång mot gabby
 
Dag 1
Tivolidirektören valde att ändra snurrfians röst till habina
ängeln missade att skydda
Habina lynchas/(bybo/ besökare)
ligisterna käkar quarter4ever( bybo/besökare)

DL 2
tivolidirektören valde att inte röständra
Blacksmithfarm lynchas( bybo/besökare)
Siaren siar cirkus
Ängeln skyddar bollen__
ligisterna käkar bollen__

DL3
Koppen lynchas ( ligist/ tivolidirektör)
Mirtai käkas ( bybo/besökare)
ängeln skyddar cirkus

DL4
Gabby_Ossi lynchades ( bybo/besökare)
Ferrari käkades ( bybo /besökare )

DL5 ( på heder och samvete med smärtstillande xylocain salva !!!!)m
cirkus 2
Lobelia 2

Lotten sade att cirkus lynchades

Grattis onda!

Jag skyddade bollen__ natt 4 !!!
 
Jag vet!
Men jag visste inte helt jättebergbombis att du faktiskt var god. Så jag skyddade bollen__ istället då med.

Å andra sidan hade det ju blivit en jobbig lynch idag för jag tror aldrig du trott på att jag var god som jag drog igång mot gabby

Jag trodde helt ärligt på dig... kände att jag behövde följa någon och eftersom du hade "skyddat" mig tidigare så var det en bra känsla av dig jag hade. Så för den sakens skull, då hade vi vunnit ;) haha. Inte lätt att veta. Jag trodde som sagt att jag var siad av dig, och då var du ju uppenbart siare i mina ögon mao god. :P
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 257
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 553
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 878
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 797
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp