Detektivjobb vid köp av ponnygrisen i säcken

Mer uppdatering här då:

Har jag FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN gått bet på att snoka reda på informationen jag vill åt? Trots pussel, trådar och agenter har jag inte hittat rätt. Förlåt med vad i helvette?

Så... vilka bukefalister har vi i trakterna kring Kristianstad-Bromölla-Ronneby?
Ponnyn som har pass har blivit vaccinerad i Tosteberga (2020) och Bräkne-Hoby (2019).

Har lite mer info, men vill inte riktigt skriva ut det här. Det går däremot fint att ta i pm om någon har en pålitlig djungeltelegraf.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 342
Senast: Sirap
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 754
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 361
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Jag har en 3-åring (4 år efter nyår) som jag inser att jag inte har energi för. Ingen komplicerad häst alls, utan snarare tvärtom lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp