Dialog mellan moderatorer och användare

Sv: Dialog mellan moderatorer och användare

Isf skulle du ha skippat de två sista orden, för att vara petig. Men vi uttrycker oss alla lite oklart ibland. Det är mänskligt, även vad gäller dig och mig, och jag tror vi är klara med den frågan nu.
 
Sv: Dialog mellan moderatorer och användare

För att ytterligare sväva ut OT; en mening kan faktiskt vara antigen retorisk eller fråga, men det beror helt på om man använder frågetecken eller inte. Inget frågetecken - ingen fråga. Självklart. Frågetecknet markerar ju om/att det är en fråga!
 
Sv: Dialog mellan moderatorer och användare

*knapplån*
Nu så är jag sent inkommen i tråden.
Men vill ändå påpeka några saker.

Enligt lagen så är det vissa saker som man inte får göra på internet (eller på andra ställen).
Man får inte ha ett register på människor utan medgivande från Datainspektionen eller personerna själva.
Det är olagligt och brottsligt.

Man får inte förfölja eller hetsa mot en grupp människor för deras etniska ursprung eller sexuella läggning.
Det är brottsligt och straffbart.

Att hålla ett forum kräver som grundförutsättning att man ser till att hålla sig till de lagar som gäller.
Så att protestera mot ett modererande som håller forumet lagligt är inte meningsfullt.

Och nu så är jag varken någon dununge eller moderatorernas favorit.
Utan jag är nog präktigt punktmarkerad.
Så det är inte fjäskande som jag sysslar med utan jag presenterar ren och iskall fakta.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 632
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 282
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 710
Senast: Habina
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp