Svarar flera på en gång här då tyvärr tiden inte räcker till att svara en och en. Många frågar dessutom liknade saker.
Jag tycker att jag har fört en ganska så anonym tillvaro här. Mest blev det i början när jag hade många frågor och inte riktigt koll på hur saker och ting fungerade (tveksamt om jag vet mer nu dock

). Jag har haft teorier om få personer. Lite vingliga och vaga teorier. Misstankarna har spretat en hel del. Men det är av två naturliga orsaker dels vet jag ingenting om någonting dels är jag ny och får prova mig fram lite.
Har också lärt mig en del. Bla att mina misstankar och tänk om olika personer skiftar mycket under dagen. I början skrev jag direkt när jag fick en vag fundering. Det vet jag idag inte är bra för det är svårt att komma med starka teorier om varför man misstänker någon när man bara har en känsla.
Det enda jag var säker på var när Q röstade på Asko detta pga hennes udda beteende och att jag var säker på att hon var god. Varför hon röstade på Asko tänkte jag måste bero på att hon har fått specialinfo om henne. Min motivering till att rösta på Asko var vag för att jag visste inte varför Q röstade på Asko. Jag bara hängde på henne.
Däremot röstade jag inte på Koppen för jag trodde att hon var god. Röstade då på Hedinn bara för att rösta på någon. Sedan kastade jag vagt fram och lite halvt om halvt på skoj om att Lobelia1 kunde vara ond. Vilket hon var.
De mesta av mina kommentarer har varit att jag tror att Q är god. Och så kommenterar jag det med Cirkus. Plötsligt så får jag 5 röster på mig.
Jag måste säga att jag själv var väldigt förvånad att jag fick så pass många röster igår. 2 st hade jag inte sagt något om tom 3 st hade väl i mina ögon varit acceptabelt. I de två första röstningarna får jag en röst. Varav den enda rösten är en "röstar på dig för att du röstar på mig" röst. Alltså fullt normalt, inget konstigt med det.
Så någonting med kommentaren om Cirkus måste ha lockat fram drevet mot mig. Vad i de få kommentarerna om henne var det som var så farligt?
Eller har den goda sidan missat något som den onda har snappat upp?
Visst skall man vara medveten om att ulvar kan (och ska) luras men ibland så blir teorierna om hur ulvarna luras så komplexa att man snurrar in sig och vet till slut inte alls vem som är god eller ond. Men klarar ulvarna verkligen av att genomföra hur komplicerade lurendrejerier som helst? Ja någon gång har dom ju lyckats med det. Men det ulvarna vinner mest på är när dom goda själva hittar på enormt komplicerade teorier just för att dom goda är så rädda för att bli lurade.
Man dissekerar vad någon skriver ner på atomnivå. Detta gör att man missar den stora bilden. Man ser inte skogen för alla träden.
Efter att Q försvann så står jag där helt rådvill igen. Står och stampar på samma ställe med många olika spår.
Dock ligger dom som röstade på mig givetvis i fokus. Cirkus ligger fortfarande högt upp på listan men dom andra är inte långt efter.