Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är väl det jag frågade dig om. Du är så säker på att ulvarna visste vem som är goda. Viste de det igår så är det bara uteslutningsmetoden. De som inte är goda är onda.
Kallar du dig själv ulv?nu känns det som om ulvarna röstar ut en viktig god roll jag är hysteriskt nojjig
![]()
Röstlista DL4
14.29 Mammas röstar på LenaH
19.18 Vira röstar på cirkus
21.41 Mirtai röstar på Tora
21.44 LenaH röstar på Tora
21.48 cirkus röstar på Vira
21.52 Gabby_Ossi röstar på LenaH
21.52 Dentaku röstar på cirkus
21.53 Hedinn röstar på Dentaku
21.55 Sedna röstar på Vira
21.55 glömmerallt röstar på LenaH
21.57 LenaH ändrar röst till Vira
21.58 Tora röstar på LenaH
21.58 Lobelia röstar på Tora
21.59 bollen__ röstar på LenaH
Ja, på cirkus.Har jag fått med alla? Röstade MM?
Exakt man kan bara gissa. Men man kan göra mer eller mindre kvalificerade gissningar baserat på information man har.Jag trodde att jag skulle ha minst ett par timmar ( kunde inte tänka mig att det skulle ta mig 2,5 timmar att flytta 5 småbalar hö 3 meter) men nu sitter jag här med tidsbrist igen. Det blev en snabbläsning och det enda som sticker ut ordentligt är Toras teorier om diamanda. Jag vet inte riktigt hur hon fick till det men hela resnoemanget är skumt. För att veta om de onda har koll på Diamanda eller Tora själv så måste man sitta i Lyan annars kan man bara gissa.
Lobelai röstar på Tora
Kallar du dig själv ulv?![]()
Och Diamanda då, uppenbarligen var hon inte god? Och enhörningen som ulvarna dessutom käkade? Alla utanför lyan nu är goda, men så var det inte tidigare.Du menar så.
Ja exakt. De vet om varandra alltså är alla andra goda. Alltså visste dom att jag var god.
Förhoppningsvis ger den här röstningen lite mer att gå på, några borde bekänt färg ikväll.![]()
Själv är jag lite sur.Hoppas gör jag med dock rädd att den inte kommer att säga så mycket men det kan bero på att jag är helsnurrig just nu.