Förhoppningsvis ger den här röstningen lite mer att gå på, några borde bekänt färg ikväll.![]()
Eller så kommer jag bara att bli totalförvirrad. Och bitter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis ger den här röstningen lite mer att gå på, några borde bekänt färg ikväll.![]()
Säg nu om man misstänker starkt att en av två personer inte är ond och man vill behålla dom som är onda. Då röstar man ju på den man har störst misstanke om är god.Och Diamanda då, uppenbarligen var hon inte god? Och enhörningen som ulvarna dessutom käkade? Alla utanför lyan nu är goda, men så var det inte tidigare.
Mest bitter, faktiskt.![]()
Varför då?
För att det "bara" var en bybo?
Jag tror att scenariot är precis ett gäng goda med lagom många röster var och ulvarna såg till att den som de trodde hade viktigaste rollen åkte ut. Då kan jag tänka mig att ulvarna är bittra...
Säg nu om man misstänker starkt att en av två personer inte är ond och man vill behålla dom som är onda. Då röstar man ju på den man har störst misstanke om är god.
Denna misstanken baseras på de slutsatser man tar av det som skrivits innan i tråden. Precis som alla andra teorier som görs av det som folk skriver i tråden.
Nu skriver jag inte mer innan Dl för jag hinner inte. Jag måste rösta själv.
Det här är svårt och komplicerat. Man måste tänka lite utanför lådan. Dom visste att dom två som stod högst på lynchen var två goda. Dom visste att en utav dom inte var Diamonda efter att ha lagt ihop två och två. Då var det ju säkert att rösta på den som dom visste inte var Diamonda.
Det var i varje fall ingen viktig specialare.....
Varför då?
För att det "bara" var en bybo?
Jag tror att scenariot är precis ett gäng goda med lagom många röster var och ulvarna såg till att den som de trodde hade viktigaste rollen åkte ut. Då kan jag tänka mig att ulvarna är bittra...
nu känns det som om ulvarna röstar ut en viktig god roll jag är hysteriskt nojjig
![]()
Nä men om alla som har två eller fler röster är goda är det ju lätt för ulvarna att styra så att den goda de helst vill ha ut ryker![]()
Äh det kommer bli begripligt sen.
Jag känner fortfarande att jag vill syna dig, du är obegriplig.
Givetvis, men hela resonemnaget står och faller med att misstänker någon starkt.Säg nu om man misstänker starkt att en av två personer inte är ond och man vill behålla dom som är onda. Då röstar man ju på den man har störst misstanke om är god.
Denna misstanken baseras på de slutsatser man tar av det som skrivits innan i tråden. Precis som alla andra teorier som görs av det som folk skriver i tråden.
Exakt!Givetvis, men hela resonemnaget står och faller med att misstänker någon starkt.
Fast byborna är som sagt viktiga i den här leken i och med att de kan få spioninfo - garanterat nu när det inte finns onda utanför lyan!
Hördudu! Jag vill göra min sorti med att påpeka att jag alltid är en viktig specialare!
Det var i varje fall ingen viktig specialare.....
Fast byborna är som sagt viktiga i den här leken i och med att de kan få spioninfo - garanterat nu när det inte finns onda utanför lyan!
Men sålänge det finns någon bybo kvar går väl infon i alla fall ut? Och nu när det inte finns några onda utanför lyan så ger det ju ingen statistisk fördel med fler heller? Även om det såklart alltid är bättre att få ut ulvarna...