Angående
@glömmerallt och
@Lobelia så håller jag med om att ni inte heller är speciellt misstänkta generellt sett. När jag började kolla på bollen__ var ni nog ungefär på samma nivå.
Vad gäller glömmerallt har jag valt att än så länge lita på Sednas godförklaring där... man kan ju aldrig veta säkert men känner att jag måste försöka få ihop pusslet. Så jag kanske borde säga minst misstänkt av de som jag är mest osäker på

Och Lobelia har rätt i att hon nog är lite bortglömd, i alla fall från min sida. Det får jag ta igen imorgon! Det var nog för att jag utgick från Sednas inlägg och sedan hann jag inte längre idag.
Sedan är det även Sasse/Matmissbrukaren som inte direkt varit uppe för granskning och inte heller har några röster, men i och med inhoppet visste jag inte riktigt hur jag skulle hantera det.
Så då blev det bollen__ som jag hade mest koll på eftersom jag kollat igenom hennes inlägg och därför kände att jag kunde stå för själv och inte bara följa efter andra.
Jag fortsätter hålla koll på henne men ska även försöka hinna kolla upp andra för att se om jag stöter på något mer greppbart... bollen__s röst på Mammas vet jag inte riktigt hur jag ska tolka, får nog lägga lite tid på henne också imorgon.