Etikett och regler i ett förhållande?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller bara lägg det bland dina privata grejer och säg ingenting. Såvida du inte tror att dina anhöriga kommer slänga dina grejer i ett sjok utan att kolla igenom. :p

Smart hörru. Han hittar ett kuvert där det står HOSEY Para ser abierto después de mi muerte, han öppnar det bävande och tårfyllt och väntar sig ett fantastiskt avskeds- och kärleksbrev och så står där username: CORAZON password: QWERTY
 
Smart hörru. Han hittar ett kuvert där det står HOSEY Para ser abierto después de mi muerte, han öppnar det bävande och tårfyllt och väntar sig ett fantastiskt avskeds- och kärleksbrev och så står där username: CORAZON password: QWERTY
:rofl: Haha noooo! Stackars Hosey!
 
Smart hörru. Han hittar ett kuvert där det står HOSEY Para ser abierto después de mi muerte, han öppnar det bävande och tårfyllt och väntar sig ett fantastiskt avskeds- och kärleksbrev och så står där username: CORAZON password: QWERTY
Äsch, lite brutal verklighet är bra för sorgeprocessen. Den meditiva stund han får när han går igenom högen av sexchatsinloggningar kommer hjälpa en bit. ;)
 
Alltså stackars Hosey! Sniffes oskyldiga fråga om det är okej om hen sexchattar fick oanade konsekvenser.

Jag har aldrig sexchattat. Hur gör man? Skriver man typ: jag vill se din myspinne vaja i vinden som en flagga på midsommarafton?
 
Det verkar som om ämnet är uttömt för denna gång.
Om någon har en avvikande åsikt går det bra att höra av sig och berätta varför den vill fortsätta diskutera trådämnet. :)

LenaH, frilansmoderator på Senior
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 668
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 917
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 747
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
965
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp