Bukefalos 28 år!

ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

sommarvind

Trådstartare
Jag har en ardennerkille på 10 månader om ja skulle vilja visa för enbart eget intresses skull. Men hittar inget på ardennerföreingens hemsida om att de finns utställningar för såpass unga individer? De enda ja kan hitta är från 3 år och uppåt.

Finns de inte 1-årstest?
 
Sv: ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

Fråga på "avel" istället, kanske nån där vet :)
 
Sv: ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

Det finns utställningar, jag ställer ut mina NF ponnier från det att dem är föl. Du ser vilka klasser sm finns med under propparna. Kolla på ardennerföreningens hemsida. Och även SPAF, där brukar det finnas utställningar för de flesta raser.
 
Sv: ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

var inne på spaf men hittade ingenting om ardenner där:confused:

finns ju ingen informationen på ardennerföreningens hemsida heller för så unga individer:(
 
Sv: ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

var inne på spaf men hittade ingenting om ardenner där:confused:

finns ju ingen informationen på ardennerföreningens hemsida heller för så unga individer:(

Allt ligger inte ute och klart. Maila ansvarig ist så får du svar direkt.

Vet att de har visning av ardenner här i småland i sommar. Där är allt från föl till vuxna med körprov osv. Jag ska bla visa mitt NF sto där.
 
Sv: ettårstest?? hingstpremiering för åringar?

Jag har en ardennerkille på 10 månader om ja skulle vilja visa för enbart eget intresses skull. Men hittar inget på ardennerföreingens hemsida om att de finns utställningar för såpass unga individer? De enda ja kan hitta är från 3 år och uppåt.

Finns de inte 1-årstest?

Du kan anmäla honom till en sommarpremiering och visa honom där... besök www.svehast.se för mer info om premieringar och raser. Rasförening
arna brukar oxå lägga ut info :) lycka till
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 175
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 641
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 657
Senast: Paddington
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp