Eurovision Song Contest 2018 - FINALEN!

Jag ska äta chips med turkisk yoghurt-vitlöks-dip och dricka mjölk. Barnet skulle också äta något gott men hon hade inte bestämt sig än.

Jag vill ha vetorätt mot flera bidrag men framförallt Sverige, Israel och Litauen.
 
Jag gillar Australien och Finland, Israel gillar jag inte. Danmarks låt är så seg och tråkig, samma med Irlands.
 
Jag har inte hört alla och av de jag hört så minns jag bara Norges och Israel. Norges var ju lite härlig men så har jag en hemlig crush på fiolsmurfen också. 🙈

Israels tycker jag är riktigt dålig faktiskt.

Jag ska äta ranch-chips med någon dipp och överväger att öppna en flaska vitt vin till.
 
Här äter vi räksmörgås och sen glass till efterrätt.
Jag har ingen favorit men gillar Ukraina, Ungern och Israel.
Känns som att de kan gå precis hur som helst ikväll. Väldigt olika bidrag som är med i finalen. Blir spännande.
 
Jag väntar på att min make dukar fram tacosen och sen blire chips, popcorn och lösgodis :D! Heeeej svennebananlivet :p!

Har bara hört Isreals bidrag som är så udda, i övrigt har jag noll koll kokosboll på kvällen. Men hejar friskt på Benjamin!
 

Liknande trådar

Äldre Nu när vi avhandlat semifinal 1 (tråden finns kvar, fortsätt gärna diskutera där!) så är det hög tid att gå igenom semifinal 2 (går av...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
7 250
Senast: voltis
·
Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 667
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp