Eurovision Song Contest 2018 - INFÖR Semifinal 2

Fiol är ju Rybaks grej. Och alla låtsasspelar på scen, musiken är inspelad.

Ja det fattar jag. Men var det ens fiol i låten? Kanske missade det isf?
Lite som att sitta vid ett piano och låtsasspela utan pianomusik haha. Men de kanske ser det som ”en kul grej”? :D
 
Röstat på Danmark och Slovenien :D Gillar underdogs!

Tror att flera på min tio topp går vidare, dock tror jag att Moldavien (föööör klämkäckt) och Ryssland (fööööör illa sång) kan gå vidare....
 
Moldavien går nog vidare, och Ryssland kan ställa en ensam trädocka på scenen och hamna i final.
Ja men Ryssland brukar kunna skicka starka låtar och blir det inte det är det politik inblandat, typ de ryska tanterna som ingen byråkrat i Ryssland ville skicka men som det blev folkstorm över.
Årets bidrag var väl inget vidare, men hon sitter ju i rullstol så det finns säkert många som vurmar ändå som folk brukar göra när någon står ut från mängden. I soffan tycker de låten var bättre än Sveriges. Obegripligt.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 389
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 452
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 576
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 967
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp