Eurovision Song Contest 2018 - INFÖR Semifinal 2

Han säger att det inte är en kista han är i i början. Vad det är vet jag inte...
Hmmmm :D

Vi är överens om att följande borde gå vidare:

San Marino: pga. de charmiga robotarna
Australien: för att låten är okej
Ungern: inte för att låten i sig är bra men den är iaf roligare än flertalet andra. Rätt genre också :D
Ukraina: konstigt framträdande, men okej låt :)
 
Tror inte det är helt självklart att Sverige går vidare. Finns många bidrag som levererar. Är det 12 som går vidare?
 
Jag har en topp 10!
Fetade gillar jag mest, resten är helt ok att gå till final!

Sverige
Ukraina
Danmark
Ungern
Slovenien

Polen
Norge
Australien
Nederländerna
Malta

Benjamin var superproffsig och så kul med glädjeskutten efteråt! :D
 
Tror inte det är helt självklart att Sverige går vidare. Finns många bidrag som levererar. Är det 12 som går vidare?

10 och sverige var absolut en av de som levererade bäst, det var väldigt många bottennapp i denna semi tycker jag... och nej jag är inte partiskt, håller inte alltid på sverige ;)
 
10 och sverige var absolut en av de som levererade bäst, det var väldigt många bottennapp i denna semi tycker jag... och nej jag är inte partiskt, håller inte alltid på sverige ;)
Nja, skulle säga att det beror helt på vad Europa vill ha. Låten är speciell och skiljer sig inte egentligen från andra speciella låtar. De jag sitter med ikväll, från Holland, England och Irland tycker han är skitdålig ;-). Men bland de tio fixar han säkert.
 
Varför har Norge en fiol på scen att låtsas-spela på? :cautious:
 
Jag kan tänka mig att lyssna på Australien men har lite svårt med att se henne. Kunde hon inte ha fått dansare när hon nu inte kan dansa själv?
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 380
Senast: Rosett
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 449
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 575
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 967
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp