Farmen 2019

Kim var inget vidare som storbonde och presenterade uppdraget på ett taffligt sätt, men de andra måste varit döva och blinda om de missat att det var personliga uppdrag. De diskuterade det flera gånger och någon måste ha sett tidigare avsnitt av farmen. Eller så är de korkade hela bunten.

Fult att förneka att de var med på det och helt skylla på Kim.
 
Kim var inget vidare som storbonde och presenterade uppdraget på ett taffligt sätt, men de andra måste varit döva och blinda om de missat att det var personliga uppdrag. De diskuterade det flera gånger och någon måste ha sett tidigare avsnitt av farmen. Eller så är de korkade hela bunten.

Fult att förneka att de var med på det och helt skylla på Kim.
Är inget jättefan av Kim heller, men håller med om att de andra betedde sig illa där.
 
Kul avsnitt! Och så glad att Stina kom tillbaka :D
Ska bli MYCKET intressant vecka här framöver!

OCH DIANA ÄR VERkligen en värdig vinnare. Blev lite irriterad när de andra gömde maten för henne.
Maxine och Tobbe äter lite när det passar (minns ni pannkakorna!) men om Diana äter nått eller tar extra så blir det syra miner.
Vill att Tobbe och Emelie ska åka härnäst och Diana får gärna vinna hela skiten
 
Kul avsnitt! Och så glad att Stina kom tillbaka :D
Ska bli MYCKET intressant vecka här framöver!

OCH DIANA ÄR VERkligen en värdig vinnare. Blev lite irriterad när de andra gömde maten för henne.
Maxine och Tobbe äter lite när det passar (minns ni pannkakorna!) men om Diana äter nått eller tar extra så blir det syra miner.
Vill att Tobbe och Emelie ska åka härnäst och Diana får gärna vinna hela skiten
Diana har verkligen varit bra.
 
Håller med om att Diana har varit bra, men håller på Tobbe eller Neda, hon är en sån fantastisk tjej som verkligen vuxit enormt och inte är rädd för att lära sig nya saker eller visa sin okunskap.
Tobbe gillar jag av någon anledning trots allt spel, men jag tycker ändå att han spelar schysst. Alla vet att han spelar och han snackar inte skit eller förstör för andra.
Maxine var förvånansvärt bra som storbonde, det trodde jag inte innan.
Ska bli spännande att se hur kommande vecka blir ;)
 
Håller med om att Diana har varit bra, men håller på Tobbe eller Neda, hon är en sån fantastisk tjej som verkligen vuxit enormt och inte är rädd för att lära sig nya saker eller visa sin okunskap.
Tobbe gillar jag av någon anledning trots allt spel, men jag tycker ändå att han spelar schysst. Alla vet att han spelar och han snackar inte skit eller förstör för andra.
Maxine var förvånansvärt bra som storbonde, det trodde jag inte innan.
Ska bli spännande att se hur kommande vecka blir ;)
Är det någon som snackar skit bakom ryggen på folk så är det Tobbe1, han är snäll och vänlig mot alla och stöttar och hjälper- hänger med mm, ansikte mot ansikte. Bakom ryggen är det en annan femma.
 
Är det någon som snackar skit bakom ryggen på folk så är det Tobbe1, han är snäll och vänlig mot alla och stöttar och hjälper- hänger med mm, ansikte mot ansikte. Bakom ryggen är det en annan femma.
Men jag tycker inte han är elak mot andra, att han spelar sitt spel är han ju rätt öppen med, alla andra vet om det.
Tycker det är värre med folk som ger sig på andra helt öppet och utan att fundera över hur den som blir påhoppad mår av det
 
Men jag tycker inte han är elak mot andra, att han spelar sitt spel är han ju rätt öppen med, alla andra vet om det.
Tycker det är värre med folk som ger sig på andra helt öppet och utan att fundera över hur den som blir påhoppad mår av det
Man kan vara elak på många vis, ett är att låtsas vara någons vän och tala skit bakom personens rygg. Han är öppen med sitt spel mot TV4/tittarna men inte mot medspelarna även om en del genomskådat honom.

Nu var det inte det jag kommenterade utan att han inte snackar skit som du menade, det gör han kanske mest av alla, det är bara en massa tisslande bakom folks rygg.
 

Liknande trådar

Kultur Första avsnittet släppt - hur känner ni inför matchningarna? 🙂
2 3
Svar
44
· Visningar
2 505
Kultur Är det någon fler som börjat titta? 😊 Jag är positivt inställd efter första avsnittet. Tror för övrigt att den likt förra årets...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 777
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 063
Senast: Fiorano
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp