Nejnej, det ska vara Sarah Bernard med chokladtryffel!
Alltså... om något innehåller choklad ska det mycket till för att det inte ska gå ner!
Ja, chokladsemla är undantaget som bekräftar regeln!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejnej, det ska vara Sarah Bernard med chokladtryffel!
Jooo! Maxi har världens godaste semlor med blåbärsmousse och vaniljkräm, underbara!
Det låter sjukt gott! Jag har dock aldrig fattat grejen med mandelmassa och grädde heller så...Jooo! Maxi har världens godaste semlor med blåbärsmousse och vaniljkräm, underbara!
(misstänker att tråden börjar få en nästan porrlik inriktning)
Jag tycker att det är jättesvårt att hitta en riktigt bra morotskaka och en dålig morotskaka är verkigen inte god.Men men men... Vad är det för fel på stackars morotskakan tycker ni? Jag är genuint förvånad, trodde det var något som i princip alla tycker om!
Instämmer!Jag tycker att det är jättesvårt att hitta en riktigt bra morotskaka och en dålig morotskaka är verkigen inte god.
Sätt på kaffet och öppna fönstret så vi hittar.Nu är mitt vaniljsocker slut och huset är supervarmt pga all ugnsaktivitet sedan imorse.
Jag tycker att det är jättesvårt att hitta en riktigt bra morotskaka och en dålig morotskaka är verkigen inte god.
Tänkte lite! Ett tips som jag fick av mormor, när du brynt smöret och ska blanda det med resten av ingredienserna, ta inte med bottensatsen! Jag kan inte säga varför eller om det hjälper dig, men jag gör såEn variant av Dröm som heter Ökensand. Så som salig mor bakade dem. Jag får inte till dem.![]()