Bukefalos 28 år!

Flyttade gränser på buke?

Sv: Flyttade gränser på buke?

Ärlig skrev:
Va? Vilken tråd? Allt här är inte mitt och fios fel. Faktiskt....
Det sa jag inte... men det roliga var att ni var här och skällde över just den tråden och jag vart så otroligt förvånad över att det var Ia_´s tråd det gällde.. :angel: ;)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag tycker faktiskt att det var mer otippat att den där humlan fortfarande surrar runt...

Någon som har en flugsmällare :angel: ?
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Rejält_felskapad skrev:
Jag tycker faktiskt att det var mer otippat att den där humlan fortfarande surrar runt...

Någon som har en flugsmällare :angel: ?
Ja visst sjäkvklart!
much.gif
Kom an bara
box2.gif
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Anledningen till att jag tjatat ett antal gånger tidigare om att jag vill att ni mailar mig, eller skickar PM, är för att jag då med största säkerhet får informationen. Alla vill kanske inte skriva öppet på forumet, dessutom, om det nu handlar om "dumma" moderatorer så kanske de modererar bort en sådan tråd innan jag hinner se den :)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag tittade lite i den tråden i början, eftersom vissa användare som tjafsat en hel del med andra startade tråden och någon eller några av det andra lägret självklart skulle in och hacka lite blir man lite trött.
Tråden som sådan kan väl passa både på Senior, Gnägg eller som PM. Min inställning i dessa fall är att är man aningen osäker var de passar bäst låter man den ligga.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Att man inte får svar innebär inte att det inte lästs, tagits ställning till och hanterats.

Gnägg är exempelvis inget specifikt ungdomsforum, alltså kan man till viss grad tillåta att alkohol diskuteras, något som vi tillsammans med andra droger försöka hålla borta från ungdomsforumen.

Sedan kan man självklart ifrågasätta varför det skall vara nödvändigt att snacka om det alls på det sätt som det gjorts i gnäggtråden. Dock anser jag det mer irriterande att vissa inte kan lämna gammalt groll bakom sig utan alltid verkar vilja hitta sätt att hacka på vissa användare, oavsett om de är guds bästa barn eller ej.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag har flera gånger rapporterat inlägg, mest då när jag tycker att det ligger i helt fel forum och då har hjag också fått respons från moderatorerna i och med att tråden har flyttats kort därefter! :)
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Tips: För att få en tråd borttagen på snabbast möjliga sätt, se till att nämna ordet "innegäng"... :angel:
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Tja, jag tycker ju just nu att Gnägg inte sköts vidare bra...
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Självklart är det så det funkar :idea: Att jag inte tänkt på det!
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Jag förstår fortfarande inte hur en tråd där man enbart skriver om fest & drickande kan vara en Gnägg tråd?
Men om jag inte sett helt fel nu så är den tråden borttagen, men det vore ju intressant att få veta ändå...
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Tråden handlade om en jubileumsfest för en gammal ryttarförening. Nu visade det sig att originaltråden tydligen plockats bort, den hade nog lite mer hästrelaterat i sig. Då detta var en fortsättning är det lätt att låta den vara kvar.
Nu är de i alla fall bortplockad.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

Nu ligger det tex på Senior en tråd som heter ungfär "Bukefolkets hästar", jag vet inte något mer passande forum för den än Gnägg så varför den ligger kvar undrar jag, och ja jag har meddelat moderator tidigt i morse och även om inte Mandalaki har varit inne så har ju uppenbarligen Gunnar varit det.
 
Sv: Flyttade gränser på buke?

*lånar knapp*, till de som känner sig träffade....

Jag undrar en sak, tror ni att att moderatorerna har buke som heltidsjobb? Jag vet inte, men antar att de är vanliga användare som vi, mao, vanliga jobb vid sidan om. Även om man vore heltidsanställd så skulle man ha svårt att hänga med, har ni någon aning om hur mycket inlägg och trådar det postas igentligen?

Hur i :devil: te ska de hinna svara på alla pm, samt hinna med att kolla så alla trådar ligger rätt, mm.

Vad spelar det för roll? vi är här för att ha kul, jag skiter fullständigt om tråden råkat hamna på fel forum, so what? den flyttas väl när det finns möjlighet? är väl inget att hänga upp sig på?

Att man bör lägga stor vikt vid abuse, dvs kränkningar, påhopp mm, det kan jag hålla med om, och jag gissar att våra moderatorer faktiskt prioriterar dessa. Men att en tråd ligger fel några timmar är väl ändå ingen världskatastrof.

Är vi på dagis eller?

Nä, det låter som man letar fel.. lägg ner istället och gör buke till en trevlig mötesplats för alla, istället för att sprida er pessimism.
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 634
Senast: MJLee
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
74 988
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Oro
Dagbok Ibland fastnar jag i någon hopplös känsla av att alla människor är så hatiska och jag känner mig så obekväm i dagens samhälle. Det är...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
22 081
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp