Sv: Flytväst

Mina föräldrar har precis köpt båt. Vovvarna har bara åkt i båten en gång sålänge, och självklart har dom flytväst.

Elvis flytväst är ifrån djuraffär, nu kommer jag tyvärr inte ihåg vilket märke den var ifrån och västarna har jag inte hemma. Douglas' är ifrån ullared. Båda finns handtag på ovansidan och går att lyfta hundarna i, dom täcker hela magen så det är inte bara remmar där. Och båda sitter jättebra.

(det är inte denna ekan som mina föräldrar köpt, utan den är pojkvännens. Föräldrarna har en "riktig" båt :D)

27297772.jpg


27297774.jpg


27297776.jpg


27297777.jpg


27297788.jpg


27297811.jpg


23970610.jpg
 
Sv: Flytväst

Ser tyvärr många som har alldeles för stora flytvästar på hundarna när man e ute... Man undrar vad som händer med de hundarna om de hamnar i vattnet...


Det är något som jag också har tänkt på. Jag blev rekommenderad en helt för stor flytväst till min hund när jag skulle köpa en i djuraffären. Han gick inte alls efter korppsform utan endast efter vikten.:crazy:
 
Sv: Flytväst

Ser ut som min elvis (den golden/vitas) flytväst är likadan som eldiones dalmatiner har. Jag tycker inte dom känns särskilt klumpiga.
 
Sv: Flytväst

KL
Jag har sett att Jula har med handtag på. Jag har en liten papiljon så det är svårt att hitta rätt storlek tycker jag.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 904
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 023
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 337
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 503
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp