Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svarar dig här @Ninnurur

Eftersom det är utseendet, och då främst min storlek, som jag mobbats för sen dagis så är det helt klart min akilleshäl. Jag kan undvika fester och så bara för att jag skäms för att jag är så ful.

Fyfan sånt där är så förjävligt! Min modell-kompis mobbades för att hon var skev, smal och långbent hela sin uppväxt. Hon tycker fortfarande att hon är ful som fan. När folk tittar efter henne på stan fattar hon inte att det är för att hon är så snygg utan tror automatiskt att det är för att hon är så ful. Hon är överjordiskt snygg men vad hjälper det när hennes självkänsla är i botten.
Tyvärr lär du inte automatiskt tycka annorlunda även om du skulle tex tappa vikt, det är det som är det jävligaste. Det blir ju en skada som du fått inombords liksom.

Kram :heart
 
Svarar dig här @Ninnurur



Fyfan sånt där är så förjävligt! Min modell-kompis mobbades för att hon var skev, smal och långbent hela sin uppväxt. Hon tycker fortfarande att hon är ful som fan. När folk tittar efter henne på stan fattar hon inte att det är för att hon är så snygg utan tror automatiskt att det är för att hon är så ful. Hon är överjordiskt snygg men vad hjälper det när hennes självkänsla är i botten.
Tyvärr lär du inte automatiskt tycka annorlunda även om du skulle tex tappa vikt, det är det som är det jävligaste. Det blir ju en skada som du fått inombords liksom.

Kram :heart
Ja det är ju så. Jag är trasig på det planet. Pga några jävla skitungar under min uppväxt.
Ibland får jag fantasier om att hämnas, anonymt. Typ skicka bajspost eller nåt till alla som mobbat mig :o :D
 
Jag borde också gå och lägga mig. Med tanke på att jag inte ens masar mig iväg till toaletten förrän det är absolut nödvändigt(ok, det beror delvis på katt i knät) så kanske det inte är konstigt att jag sitter uppe ändå.
 
Dricker redbull och jäger och borde göra övningarna sjukgymnasten gav mig... måste bara hitta pappret först!
 
Jag ligger i sängen. På sidan åt fel håll och katten har lagt sig i gropen mellan mage och lår och nu kan jag inte flytta på mig. Jag har två katter. Den ena fattar att ligga bredvid mig på kudden. Den här ska alltid ligga så att hon liksom låser fast mig i krampaktiga positioner. Så förbannat kränkt blir hon när jag måste röra på mig.
 
En till här som verkligen borde sova! Ligger i sängen, har borstat tänder osv. Var galet trött tidigare idag men nu känns det där med att sova märkligt avlägset...

Sååå jag får väl spela wordfeud tills jag somnar :D
 
Jag borde också sova men har tröttnat på att försöka och läser trådar på buke i stället. Inte så listigt kanske, klockan ringer 6 :arghh:
 
Försöker hålla liv i ongen så hon kan äta lite till men det verkar inte lönt, så nu är det dags att sova igen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
805
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 572
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 468
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 247
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp