Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande inte sovit mer än den maximalt en timme jag slumrade.... Aja får roa mig med Gossip Girl, och så fryser jag om fötterna!
 
Svarar dig här @Ninnurur



Fyfan sånt där är så förjävligt! Min modell-kompis mobbades för att hon var skev, smal och långbent hela sin uppväxt. Hon tycker fortfarande att hon är ful som fan. När folk tittar efter henne på stan fattar hon inte att det är för att hon är så snygg utan tror automatiskt att det är för att hon är så ful. Hon är överjordiskt snygg men vad hjälper det när hennes självkänsla är i botten.
Tyvärr lär du inte automatiskt tycka annorlunda även om du skulle tex tappa vikt, det är det som är det jävligaste. Det blir ju en skada som du fått inombords liksom.

Kram :heart
Jag har fått höra på datingsidor att jag är så ful så jag hoppar det där med förhållanden jag med.
Vem fan orkar höra sånt.
Sex kan jag få hur mycket som helst men det är inte det jag vill ha.
Jag klarar inte lösa förbindelser för det är inte sån jag är.
Skitliv haha
 
Äter frukost, har precis kollat första avsnittet av julkalendern (japp jag ligger lite efter). Ska snart iväg och hoppas på en bra dag :)
 
Måste släpa mig upp för stallägaren har åkt iväg på jobbresa så jag har utsläpp den här veckan. Morgonen är verkligen inte min tid på dygnet längre. :p
Sen kommer Hovis kl 10 och skor mina gangstrar. Får se vad pälsbollen anser om varmskoning, det blir första gången.
Surtant tycker att det är toppen för hon får ju sin sån slickgodis (horselyx) när han håller på med den varma skon på hennes hovar om man säger. Så hon lyfter själv hoven när hon ser att han kommer med den :D

Hovis säger alltid att hon verkar vara väldigt smart. För smart oftast säger jag... :cool:
 
Jag har fått höra på datingsidor att jag är så ful så jag hoppar det där med förhållanden jag med.
Vem fan orkar höra sånt.
Sex kan jag få hur mycket som helst men det är inte det jag vill ha.
Jag klarar inte lösa förbindelser för det är inte sån jag är.
Skitliv haha
Vem skriver så till folk? :(
 
För hundra år sen när jag var på dejtingsidor fick jag en bunke såna mail (hade inte ens bild). Hur vågade jag ha 'krav' på hur killen skulle se ut när jag var överviktig. Jag skulle bara vara evigt tacksam om nån kunde förbarma sig över mig och ha sex med mig nån gång. En massa sånt.
En gubbe blev jag riktigt trött på så jag la ut de elaka mailen han skrivit med hans användarnamn på min profilsida. Han blev helt vansinnig för han fick många mail om att han var en idiot. Ja, men skriv inte sånt då. :cool:

@grodan21
 
För hundra år sen när jag var på dejtingsidor fick jag en bunke såna mail (hade inte ens bild). Hur vågade jag ha 'krav' på hur killen skulle se ut när jag var överviktig. Jag skulle bara vara evigt tacksam om nån kunde förbarma sig över mig och ha sex med mig nån gång. En massa sånt.
En gubbe blev jag riktigt trött på så jag la ut de elaka mailen han skrivit med hans användarnamn på min profilsida. Han blev helt vansinnig för han fick många mail om att han var en idiot. Ja, men skriv inte sånt då. :cool:

@grodan21

Åh stackarn! :(
Du svek ju hans förtroende, de där mailen var mellan dig och honom, ju! :rage:
 
Måste släpa mig upp för stallägaren har åkt iväg på jobbresa så jag har utsläpp den här veckan. Morgonen är verkligen inte min tid på dygnet längre. :p
Sen kommer Hovis kl 10 och skor mina gangstrar. Får se vad pälsbollen anser om varmskoning, det blir första gången.
Surtant tycker att det är toppen för hon får ju sin sån slickgodis (horselyx) när han håller på med den varma skon på hennes hovar om man säger. Så hon lyfter själv hoven när hon ser att han kommer med den :D

Hovis säger alltid att hon verkar vara väldigt smart. För smart oftast säger jag... :cool:
Jag gillar Surtant :love: :D Hon ÄR smart, och en ruskigt trevlig ponny!
 
Jag har insett att det finns en grej på Biltema som vore himla bra att ha till ett nytt projekt. Å ena sidan, den är på väg ur sortimentet och är nedsatt till 25% av priset! Yay! Å andra sidan, den är på väg ur sortimentet och är slutsåld på mina två närmsta varuhus och finns "enstaka" på det tredje närmaste... Värt att åka? Mjo, jag kan köra några andra ärenden i det området när jag ändå är där... Men finns den kvar till dess?! Och mer än det, finns den ens - det vore ju inte första gången "enstaka" betyder "borta"... :cautious:
 
För hundra år sen när jag var på dejtingsidor fick jag en bunke såna mail (hade inte ens bild). Hur vågade jag ha 'krav' på hur killen skulle se ut när jag var överviktig. Jag skulle bara vara evigt tacksam om nån kunde förbarma sig över mig och ha sex med mig nån gång. En massa sånt.
En gubbe blev jag riktigt trött på så jag la ut de elaka mailen han skrivit med hans användarnamn på min profilsida. Han blev helt vansinnig för han fick många mail om att han var en idiot. Ja, men skriv inte sånt då. :cool:

@grodan21
Jag kanske har tur som har sluppit dem hitilts?
 
Idag har jag äntligen kommit ihåg att ta med mitt shoppingfynd från SIHS-mässan till jobbet :love:
12342833_10153832753805712_2346140591496162510_n.jpg


Ja, jag valde rosa med vilje ;) Har rosa mobilskal på jobbmobilen (billigast på tradera :p) och rosa skosnören på skyddsskorna, så det är ju lika bra att fortsätta i samma spår! :D
 
Jag har insett att det finns en grej på Biltema som vore himla bra att ha till ett nytt projekt. Å ena sidan, den är på väg ur sortimentet och är nedsatt till 25% av priset! Yay! Å andra sidan, den är på väg ur sortimentet och är slutsåld på mina två närmsta varuhus och finns "enstaka" på det tredje närmaste... Värt att åka? Mjo, jag kan köra några andra ärenden i det området när jag ändå är där... Men finns den kvar till dess?! Och mer än det, finns den ens - det vore ju inte första gången "enstaka" betyder "borta"... :cautious:
Det är inte värt att beställa hem via postoder?
 
Jag har insett att det finns en grej på Biltema som vore himla bra att ha till ett nytt projekt. Å ena sidan, den är på väg ur sortimentet och är nedsatt till 25% av priset! Yay! Å andra sidan, den är på väg ur sortimentet och är slutsåld på mina två närmsta varuhus och finns "enstaka" på det tredje närmaste... Värt att åka? Mjo, jag kan köra några andra ärenden i det området när jag ändå är där... Men finns den kvar till dess?! Och mer än det, finns den ens - det vore ju inte första gången "enstaka" betyder "borta"... :cautious:
Ring och fråga aktuell butik? :)
 
Det är inte värt att beställa hem via postoder?

Det tror jag inte går?
Jag behöver den hur som helst innan helgen om jag ska använda mig av den, så det får nog bli att hämta den själv i så fall.

Ring och fråga aktuell butik? :)

Ja, jag får nog prova med det innan jag kör... Jag har bara pratat med den butiken innan i ett par andra ärenden och fått intrycket att det där med att faktiskt rent fysiskt kolla något är inte riktigt deras grej. :D

"Det står i datorn", ja det kan jag också se... :p
 
Åh stackarn! :(
Du svek ju hans förtroende, de där mailen var mellan dig och honom, ju! :rage:
Haha ja, den lille stackaren. :cry:
;)

Han gav sig på fel person den där gången för jag kan vara ruskigt bitchig om det behövs. Hoppas han lärde sig en läxa. Nästa gång kan det ju vara nån som blir knäckt av det *mutter*
För det mesta var det dock trevliga människor som skrev :)

Tur jag träffade sambon iaf, annars hade jag nog varit singel för evigt efter dotterns pappa. Träffade båda via nätet dock, via chattrummen man hängde i på den tiden :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
824
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 618
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 581
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 366
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp