Förslag på Hingstval (bruksprovskandidater?)

Sv: Förslag på Hingstval (bruksprovskandidater?)

Cartier?
Lätt (i frambenen) typ, rörde sig trevligt "för att vara hopp hingst
och vilken stam sen då...:love::love::love:
 
Sv: Förslag på Hingstval (bruksprovskandidater?)

Ja somdet ser ut nu så kommer hon att gå till Cartier i år igen. Jag har dock mailat Lena Zeiloth för att rådfråga ang Cartier kontra Orlando. Fördelen är ju att Cartier står på station o på Orlando så blir det ju i sånna fall fryst.
 
Sv: Förslag på Hingstval (bruksprovskandidater?)

Tyvärr är han lite för lik mitt egna sto. Alltså, hans omdömmes beskrivning hade samma "negativa" som hon har i sin extriör. Men sen och andra sidan hade han vissa påpekningar som jag ser som posetiv till henne, bland annat stod det väl vinklade haser?
Min är väldigt rak. Men annars har dom samma branta bogar och lite toppigt kors. Och hans benställning är samma som min...
Men annars hade jag ej tvekat, tyckte han var super fin :d
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 283
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 146
Senast: pastejja
·
Avel Hej! Jag leker med tanken att betäcka mitt Kwpn tp- sto i sommar. Vi tränar på MSV nivå i dressyr, och min B-tränare tycker att hon är...
Svar
6
· Visningar
2 035
Senast: Chamsin
·
Avel Jag har lite funderingar inför ev betäckning 2016 - gäller att vara ute i god tid... ;-) Stoet är f 2010, med stammen Don...
Svar
17
· Visningar
3 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp