Bukefalos 28 år!

Förvaring för mössor, vanatar osv

Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

Jag har hängt en Fångst från Ikea från hatthyllan. Perfekt för vantar, mössor, halsdukar och annat småkrafs. Inte något för det stilrena hemmet kanske, men den är jäkligt praktisk.

49946_PE145855_S4.jpg
 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

Nu för tiden har jag en ganska obefintlig hall, men jag bor också själv och det lilla jag har ryms gott och väl i lådor på hatthyllan. Jag tycker att jag har koll och ordning på grejerna. På den tiden jag bodde ihop hade jag också fångst! Finns även i en mindre variant.. Men ännu bättre varSkubb, som har öppning på en och samma sida. Bra att förvara skor i också!
 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

*kl*
jag har typ tyglådor från ikea att förvara sånt krafs i på hatthyllan
 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

jag har byggt en låda som även är superpraktisk att sitta på när man klär på små vilda barn. alla vantar, mössor, halsdukar, plus våra raggsockar och hundens tasshanddukar ligger däri!

 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

Jag använder min skoförvaring från Ikea Trones till mössor och vantar. (De där vita skoförvaringen som syns intill dörren Hos Armani) De är kanon att även stoppa mössor och vantar i. Varje familjemedlem kan få sin egen låda så att blir det lättare att hitta sina egna saker.

63276_PE170752_S4.jpg


Vi har också dessa till förvaring av vantar, mössor mm. Helt perfekta tycker jag! Tar liten plats men rymmer ändå en del. Vi har satt våra i en "stapel" på väggen precis innanför dörren, en till varje familjemedlem.
 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv


Jag var på en ridklubb som hade en sån på varje box där varje häst borstar och skydd låg i.
Väldigt praktiskt faktiskt. Uppepå kan man sätta dit en lapp om det är något speciellt som man behöver veta om hästen.


För att återgå till ursprungsfrågan:
Vi har köpt varsin plastkorg och ställt på hatthyllan.
Sambon har en förmåga att förvara sina kartor, och annat smågrejs som inte ska vara där, på hatthyllan och när man börjar rota igenom högen av saker trillade hälften ner på golvet.
Då tröttnade jag o skaffade dessa korgar. Vi har varsin.
 
Sv: Förvaring för mössor, vanatar osv

Glömde ju skriva. Vi har även satt upp såna inne på toa, ska ändå totalrenovera där inne inom nåt år så nu gör vi det smart med enkla medel där inne. Har två såna lådor på väggen där vi lägger smutstvätt. Perfekt med fri golvyta!
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har ni några bra lösningar på förvaring av fröpåsar. Mina blir bara ett enda kaos. Helst skulle jag vilja ha någon typ av kartotek så...
Svar
19
· Visningar
574
Senast: manda
·
Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Pilot
·
Hemmet Önskar smarta tips och idéer på förvaring i litet kök. Vet att det finns smarta prylar som man kanske inte själv visste fanns eller har...
2
Svar
25
· Visningar
1 233
Senast: Rie
·
Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 725
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp