Bukefalos 28 år!

FotbollsVM!

Som gammal fotbollsmålvakt så är det godis att se på , så kexchoklad passar fint. Det är så konsekvent, så mycket spets och liksom 100% rätt hittills. Får gärna fortsätta nära 100% nu och till eventuella straffar.
Jafyfan... Jag trodde jag var glad igår efter att ha sett Robin Wallinder storspela mellan stolparna för Gefle i superettan - då visste jag inte vad glädje var! ;) Tappar Musovic aldrig fokus? Ens på flera timmar?

Eller glad... en blir varm och trygg. Har aldrig vaktat buren, men som gammal försvarsspelare är det jävligt fint att ha en sån där jävla stoppkloss bakom sig. Styr spelet, fattar vinkar. Som en kan lita på styr upp det en själv fuckat upp hemåt... Målvakter är ett fascinerande släkte.
 
hej då, USA.
Nu är Sverige högst rankad av de kvarvarande lagen.

USA har bara vunnit en match i detta vem.
 
Hela bollen måste vara inne.

mål.jpg
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 348
Senast: hastflicka
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 721
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 153
Senast: Bison
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp