Bukefalos 28 år!

FotbollsVM!

håller fortfarande på min analys. Laget funkade inte, då funkar inget. Det var precis det som skedde. Nu måste de få igång spelare!
 
England ska nog vara glada om den här matchen går till straffar…
Baserat på den här matchen har jag svårt att se England i final. Det mentala fokuset verkar inte finnas på plats.
Sjunker man till nivån att man medvetet trampar på en spelare som ligger ned så säger det en del om hur man hanterar press och frustration…
 
Vad tror ni om i morgon?
Är mest irriterad över att Spanien-Nederländerna går mitt i natten. :p

Men ja, Japan lär inte bli lättare än USA. Och den var tuff. Ser fram emot en underhållande match i alla fall, så kan man väl hoppas på snäppet lägre puls den här gången. 😅
 
Jag tycker inte att Japan var fantastiska mot Norge och jag hoppas att vinsten mot USA stärker Swe så jag är försiktig optimist.
 
Någon som vet om det går att se matchen online. sitter på jobb och vill försöka se den på jobbdatorn ;)
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
236
Senast: Gabby_Ossi
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 615
Senast: hastflicka
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 764
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 209
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp