Bukefalos 28 år!

FotbollsVM!

Behövs mer sån tur om vi fortsätter bjuda in Japan såhär mycket… Nu ger det där förhoppningsvis lite mer energi till Sverige och lite motsatt effekt för Japan. Ett mål där och jag tror det hade blivit farligt på riktigt, det är ett tag kvar på matchen.
 
Behövs mer sån tur om vi fortsätter bjuda in Japan såhär mycket… Nu ger det där förhoppningsvis lite mer energi till Sverige och lite motsatt effekt för Japan. Ett mål där och jag tror det hade blivit farligt på riktigt, det är ett tag kvar på matchen.
Det är 8 min kvar till full tid.
Se'n blir det väl lite övertid.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 821
Senast: hastflicka
·
Fritid Har inte sett någon diskussion om VM som pågår just nu. Jag äcklas av hur Qatar köpte VM och hur korrupt FIFA är. Gianni Infantino var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 676
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 091
Senast: Bison
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp