Från förhållande till kk

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

samband67

Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet.
Vi har mycket känslor för varandra men vill lite olika i relationen.
Vi har pratat om att vara kk men fortsätta att träffas och även göra andra saker.
Någon på detta forum som har varit med om liknande situation?
🤗🌸
 
Rekommenderar inte. Den som egentligen vill mer (jag antar att en vill ha ett förhållande och den andra inte) kommer att må dåligt i en sån relation. Bättre att bryta och gå vidare.
Varför rekommenderar du inte det? Har du egen erfarenhet av det?
 
Jag har gjort det, och kommer aldrig att göra om det. Alldeles för svårt att hålla känslor och förnuft från varandra.
Mm förstår. Jag har sagt att jag inte vill det. Då avslutar jag ist.
Då säger han att " jag har aldrig sagt att jag vill ha en kk relation"
 
Du skriver ni har pratat om KK, sen ändrar han sig och säger han aldrig sagt han vill ha det?
Så vad är det han VILL ha?
Han har känslor för oss båda. Henne tr han 1-2 ggr i månaden med mig är allt komplett(enligt honom)
 
Låter som om allt med den här relationen är otroligt trassligt. Hade jag varit i din situation hade jag avslutat allt med den här mannen och antingen fortsatt livet som singel eller försökt hitta någon ny partner beroende på vad som kändes bäst där och då. Men absolut avsluta med den här mannen. Ingen tvekan om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 176
Senast: Sassy
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 379
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 116
Senast: Whoever
·
Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 533
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp