Från förhållande till kk

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det låter ju inte som att du vill heller? Hoppades du på att han skulle säga att han absolut inte ville det, och då få ett tillfälle att problematisera att han träffar någon annan vid sidan om dig?
Absolut inte, han har sagt att han inte vill ha ett kk förhållande
 
Nämen dåså.
Då har ni inte ett KK förhållande.
Vad vill du?
Vill du ha ett KK men inget annat så då ska ni ha inget annat.
Vill både han och du ha det ni har så har ni det.
Med andra ord så förstår jag inte problemet.
Vilket problem?
 
@samband67

Jag har lite svårt att förstå detta nu. Detta är alltså samma man som vill leva i ett öppet förhållande eller hur han nu uttryckte det?
Det var alltså du som nu tog upp kk som alternativ, eller?
Så du vill hellre ha ett kk-förhållande med mannen än ett förhållande där ni också gör annat?
 
@samband67

Jag har lite svårt att förstå detta nu. Detta är alltså samma man som vill leva i ett öppet förhållande eller hur han nu uttryckte det?
Det var alltså du som nu tog upp kk som alternativ, eller?
Så du vill hellre ha ett kk-förhållande med mannen än ett förhållande där ni också gör annat?
Nä. Jag frågade bara om det var det han ville. Jag vill inte ha ett kk förhållande. Då har jag hellre det med ngn jag inte har känslor för
 
Mm förstår. Jag har sagt att jag inte vill det. Då avslutar jag ist.
Då säger han att " jag har aldrig sagt att jag vill ha en kk relation"

Nä. Jag frågade bara om det var det han ville. Jag vill inte ha ett kk förhållande. Då har jag hellre det med ngn jag inte har känslor för
Du har två alternativ:
Ha ett förhållande med honom där han även träffar den andra tjejen.

Ni gör slut.

Det finns inte så mycket annat ni kan göra.
 
Men snälle värld 🤦‍♀️

Du har skapat tråd på tråd om dettta sk "förhållande" du har med den mannen och det är ju helt uppenbart att det är värdelöst, vilket du nog vet själv också..

Varför annars dessa trådar?
Du var mig en positiv människa. Varför läser du mina trådar om du hakar upp sig så mkt? Värdelöst...? Ursäkta, vem är du att döma?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 176
Senast: Sassy
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 378
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 108
Senast: Whoever
·
Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 532
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp