Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar skalkläder till tidig höst och galon (fleecefodrad) till när det blir mer blött och kallt.Dottern börjar ettan och vi behöver fylla på garderoben inför hösten. Men vad är eg bäst? Galon eller skalkläder? Vi har tidigare kört på skalkläder och det har varit bra. Men blir det en väldugt blöt höst kanske galon ändå är bättre
Jag har sett flera skalkläder med högre vattenpelare än galonkläder. Vi har kört mycket skalkläder här, tycker de andas bättre.
Jag spolade skalkläderna hela tiden.Jag har tyckt att det varit supersmidigt med galonbyxor när de leker i lera, gillar skalkläder också men att bara kunna spola av byxorna med slangen har helt klart sina fördelar!
Antagligen för att de utöver regnet även svettas.De flesta kör med galonregnkläder och alla andra hade behövt byta till torra kläder när de kom in, sa pedagogen.
Isbjörn of Sweden är riktigt bra men efter att dottern blev av med hela sitt skalset i skolan förra året, så är det inte så lockande att köpa så pass dyra kläder. Dock skulle man kunna köpa ett billigare till skolan och ha ett dyrare hemma
Får kolla på det, borde finnas på tradera eller vintedIbland har de grymt bra rea på utgående färger. Det finns också mycket begagnat i riktigt bra skick. Bara tips![]()
Gneis är också värt att titta på! Superkvalitet och väldigt bra passform enligt mig. Genomtänkta plagg.Isbjörn of Sweden är riktigt bra men efter att dottern blev av med hela sitt skalset i skolan förra året, så är det inte så lockande att köpa så pass dyra kläder. Dock skulle man kunna köpa ett billigare till skolan och ha ett dyrare hemma