Gamla symaskiner, serviceförsök...

Det sa jag ju, du verkar inte ta det på allvar!

Ooops, du kom på mig! :o
Men den är för tung för att bära ut, Monster fryser om jag öppnar för korsdrag, så vilken vind!? O_o


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

@mandalaki , you owe me för privatlektioner. Pay up, lös mysteriet åt mig! :D
 
Eller kan du hämta den och bussgodsa till Monster i julklapp? ;)

Hade det varit närmare vete fanken om jag inte frångått min "Inte en enda jävla pryl till!!! :rage:"- regel (vem försöker jag lura, givetvis hade jag struntat helt i den :o), men det där är så pass långt att min bristande impulskontroll får lite hjälp för en gångs skull. :p
 
Neeeej!
Hagfors ligger till och med långt bort om man bor i Karlstad, @Monstermom :p

Gamla symaskiner får inte mig på fall!

/Hon som har fyra fräcka skrivmaskiner från 30-60-talet :angel:

Jamen du är den närmaste jag kommer på - och det är mycket närmare än från mig i alla fall. Seså, pallra dig iväg nu!

Skrivmaskiner, vilka dumheter. Vad ska man med sådana till, skulle aldrig falla mig in att bli nån sån där tokig samlare... :cautious: :angel:
 
Åh, kan vi inte anropa på seniorforumet om det finns nån nära Hagfors, jag skramlar gärna till bussgodsfrakten! ;)
 
Ooops, du kom på mig! :o
Men den är för tung för att bära ut, Monster fryser om jag öppnar för korsdrag, så vilken vind!? O_o


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

@mandalaki , you owe me för privatlektioner. Pay up, lös mysteriet åt mig! :D
Blanda inte in mig! Jag litar inte på symaskiner sedan jag nästan spräckte ögonbrynet på den där grejen som far upp och ner med en jävla fart i syslöjden :cautious:
 
Blanda inte in mig! Jag litar inte på symaskiner sedan jag nästan spräckte ögonbrynet på den där grejen som far upp och ner med en jävla fart i syslöjden :cautious:

Stickmaskin! STICKmaskin för bövelen! :rage:
Vad har du för trauma att skylla på nu då? Va? Va, va, va? :mad:

(Gick du två klasser under mig? Fast nä, den ungen var inte bara nära utan slog faktiskt i så blodet sprutade. :D)
 
Stickmaskin! STICKmaskin för bövelen! :rage:
Vad har du för trauma att skylla på nu då? Va? Va, va, va? :mad:

(Gick du två klasser under mig? Fast nä, den ungen var inte bara nära utan slog faktiskt i så blodet sprutade. :D)
Stickmaskiner har jag aldrig varit i närheten av, de är så larviga. Grejen med att sticka är väl just att man ska sticka?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 366
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag har en gammal Singer-symaskin från år 1906. Den har tillhört min mormor, och mamma (76 år) minns när hennes mor sydde kläder och...
Svar
18
· Visningar
1 388
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 468
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 900
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp