Bukefalos 28 år!

Grafräknare app till ipad

Emiro

Trådstartare
Jag pluggar matte 1c och hittills har miniräknaren på min iPad fungerat bra men nu behöver jag en grafritare.
Måste jag verkligen köpa en sådan eller finns det någon bra app för detta?
Jag har sett att det finns några olika men fungerar de som det ska och vilken ska man i så fall välja?
Det får kosta några kronor bara den fungerar.
 
Jag har inget förslag på app, men tänk på att det är stor risk för att du inte får ha med dig en ipad på proven. Det går ju att använda en sådan till mycket mer än räknare vilket läraren fömodligen inte uppskattar.
 
Jag pluggar matte 1c och hittills har miniräknaren på min iPad fungerat bra men nu behöver jag en grafritare.
Måste jag verkligen köpa en sådan eller finns det någon bra app för detta?
Jag har sett att det finns några olika men fungerar de som det ska och vilken ska man i så fall välja?
Det får kosta några kronor bara den fungerar.
Precis som @Tulip skrev så är det väldigt tveksamt att du får använda en app eller ett program på proven. Annars finns det lite olika varianter men jag kom aldrig överens med dem. ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
825
Senast: Mint
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
265
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 314
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp