Grannar som har sex...

Även vi har fått hört en del sexljud i vinter från grannen ovan :p alltid när hon kommer hem från tisdagsklubb och jo en kväll var jag lite irriterad när jag vaknade vid 3 på natten av deras hålligång men eftersom man jobbar säsong och alla är mer eller mindre vilda så var det ganska lätt att prata med henne på ett litet skämtsamt sett och samtidigt prata om vilka ljud man hör i från varandra. Tydligen har sambons hund något väldigt emot en viss spellista på Spotify så varje gång grannen drog på full musik (något hon tydligen gör när hon är ensam i huset) med just denna lista så börjar hunden yla :p Tydligen alltid en speciell lista med hårdrock :angel:

Men i TS fall, om ljuden är höga och du på allvar känner dig störd av det så prova prata med grannen någon dag du ser dem skriv ingen lapp för det kan nog lätt uppfattas på fel sätt :)
 
Det kanske man inte vill ha varenda gång man har sex, dessutom så tvivlar jag på att det skulle hjälpa faktiskt.

En som har hört mig, genom en fd yttervägg, en skorsten på 2 meter och en innervägg sa att jag lät som om jag höll på att föda barn :o

Nu har ju inte jag sex längre dock, så problemet är ett ickeproblem numera :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 385
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 660
Senast: Lingon
·
Relationer Den senaste tiden är det någon eller några som busringt på vår lägenhetsdörr. Denna helg har det hänt en gång per dag (igår så sent som...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 145
R
Övr. Hund Vi kommer behöva ta ett snack med hundägande granne. Våra hus ligger nära. Ca 30-40 m från varandra med en smal grusväg på ca 4 m mellan...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 747
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp