Bukefalos 28 år!

Grimma med öppning ovanpå nosen?

parfymflaska

Trådstartare
Jag letar efter grimmor som kan öppnas ovanpå både nos och nacke. Det är så smidigt i transporten att kunna tränsa ovanpå grimman och sedan bara knäppa upp och dra av den. Jag har en sån grimma till min shettis, men kan inte hitta någon i storlek cob/full. Finns det? :bump:
 
Jag letar efter grimmor som kan öppnas ovanpå både nos och nacke. Det är så smidigt i transporten att kunna tränsa ovanpå grimman och sedan bara knäppa upp och dra av den. Jag har en sån grimma till min shettis, men kan inte hitta någon i storlek cob/full. Finns det? :bump:

Börjes har en i läder, men den är nog rätt klumpig att tränsa över.
 
Jag letar efter grimmor som kan öppnas ovanpå både nos och nacke. Det är så smidigt i transporten att kunna tränsa ovanpå grimman och sedan bara knäppa upp och dra av den. Jag har en sån grimma till min shettis, men kan inte hitta någon i storlek cob/full. Finns det? :bump:

Ibland finns det på travshopparna. Exempelvis har Walsh en i smidigt läder med spänne på nosen, det har funnits i nylon också tidigare.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 575
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 763
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 530
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 294
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp