Bukefalos 28 år!

Guldiga eller röda sporrar?

carriemma

Trådstartare
Jag har ett problem... Vilken färg ska jag ha på mina sporrar till tävlingar?:p Jag kommer ha svart läder, rött schabrak och luva, röd kavaj, svart och guldigt pannband och spö, röda senskydd! Mina färger är röd, guld och svart. Så röda eller guldiga? Och vart kan jag köpa sporrar i dom färgerna? Helst inte över 300 kr ;)
 
Sv: Guldiga eller röda sporrar?

Det är viktigt att matcha :D

Guldiga tror jag blir snyggast, jag tycker inte röda sporrar är så snyggt. Guldiga/mässingsfärgade sporrar finns väl som standard även i billigare varianter?
 
Sv: Guldiga eller röda sporrar?

jaa det blir nog det:) Jag har kollat lite men eftersom jag är ponnyryttare måste dom vara 15 mm och några sådana har jag inte hittat än:(
 
Sv: Guldiga eller röda sporrar?

Guldiga, blir nog snyggast och mest användbart vid matchning mot andra färger.
 
Sv: Guldiga eller röda sporrar?

jaa det blir nog det:) Jag har kollat lite men eftersom jag är ponnyryttare måste dom vara 15 mm och några sådana har jag inte hittat än:(

Blev nyfiken och kollade runt lite själv, vad konstigt att det inte finns så mycket i juniorstorlek! Såg de röda sporrarna nu jag misstänker att du tittat på. Du får väl köra på dem om det inte finns mässingssporrar i 15 mm. Men det viktigaste är ju trots allt att utrustningen är lämpad för ändamålet ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har aldrig ägt en eltandborste! Jag har dock förstått att de borstar mycket bättre än vanliga tandborstar så nu har jag tänkt...
Svar
8
· Visningar
726
Senast: cassiopeja
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 269
Senast: Habina
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 877
Senast: qitis
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 219
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp