Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag tycker att din bok var jättebra! :)
Jag ska dit ons-sön :angel: så jag kommer förbi din monter någon av dagarna!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Det kommer jag ihåg!!! Vilket inte är illa med tanke på hur mitt minne fungerar ...:D Men tala om vem du är - jag ger ju inte bort böcker hur som helst, vet du!:)

Jag lovar att presentera mig som TinyWiny :D Jag sitter ju i transportrullstol med och så många rullstolsburna med chaufför brukar det inte finnas på mässan så risken att du ger den till fel person är nog ganska liten ;)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag lovar att presentera mig som TinyWiny :D Jag sitter ju i transportrullstol med och så många rullstolsburna med chaufför brukar det inte finnas på mässan så risken att du ger den till fel person är nog ganska liten ;)

Jag ska hålla utkik efter dig! :)

Antagligen kommer jag att kasta mig över alla rullstolsburna och undra om de måntro heter TinyWiny?:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Är det okej om man kommer och hälsar på trots att man är för ung för senior och inte har läst Bukeromanen? Du råkar nämligen vara min barndomsidol då jag älskade en viss hästbokserie när jag var yngre. :o

Men det är väl alldeles självklart! Det brukar allt dyka upp rätt många gamla Klara-fans i montern varje år ...:)
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Det är flyttat iår eftersom de har världscupsfinalerna, måste ju ligga rätt i tid då.


Miran - Ska se om jag får plats med boken i packningen för att få den signerad, men känns som det blir knappt om tid för att ens bara hinna gå på mässan (för mig som bara ska ner lör + sön)....

De har flyttat på arrangemanget för att det inte ska krocka om Frölunda skulle gå till slutspel. Det har krockat tidigare och var inte så lyckat för hockeyns del.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Är det du som skrivit den boken?
Jag har läst den och tycker den var super!
Äntligen en hästbok för vuxna. :)
Dessutom känner man igen alla personligheter.
Toppenbra bok!!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Är det du som skrivit den boken?
Jag har läst den och tycker den var super!
Äntligen en hästbok för vuxna. :)
Dessutom känner man igen alla personligheter.
Toppenbra bok!!

Ja, det är jag. Vad kul att du gillade den!:)

Och vilken utomordentligt nick du har ...:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Och för första gången på hundra år ungefär, kommer inte jag att vara på plats. Ingen Min Häst-monter i år.....:(
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Vad BRA att den här tråden kom upp! Jag kommer inte till Göteborg, men jag har letat ihjäl mig efter boken ifråga. Fast det hjälper ju inte mycket om man inte vet vad den heter... :) Får någon skriva det här, eller kan ni PM:a? Hade varit grymt snällt tack!
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag har planer på att köpa boken på mässan, då kan jag äntligen våga gå in på tråden som handlar om boken:d
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
567
Senast: Ramona
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 461
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 045
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp