Hälsa på - Bukeromanen ...

Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag jobbar nere i stallarna :D

Aha, vad bra, då kan jag pumpa dig på info om jag skulle behöva det till någon bok, va? Eller tvinga dig att ta med mig på studiebesök ...

Min mamma var så gullig idag när jag sa att jag skulle till Gothenburg horse show. "Ska du bara sälja böcker eller ska du ta med hästen och tävla också?" Det ska vara en mamma till att tro att jag och mitt arabsto platsar i världscupsfinalen i dressyr!:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Aha, vad bra, då kan jag pumpa dig på info om jag skulle behöva det till någon bok, va? Eller tvinga dig att ta med mig på studiebesök ...

Min mamma var så gullig idag när jag sa att jag skulle till Gothenburg horse show. "Ska du bara sälja böcker eller ska du ta med hästen och tävla också?" Det ska vara en mamma till att tro att jag och mitt arabsto platsar i världscupsfinalen i dressyr!:D

Vad gulligt!!! :love:
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

M-men - har vi träffats?!? :)

Det har vi :D De första åren gick jag på egna ben och hade med mig en lång söt, ljus flicka som snart växte om mig ;) De senaste åren har jag suttit i rullstol och stannat till en stund för att titta när du tecknar. Tyvärr har modet svikit mig så jag har inte presenterat mig.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Det har vi :D De första åren gick jag på egna ben och hade med mig en lång söt, ljus flicka som snart växte om mig ;) De senaste åren har jag suttit i rullstol och stannat till en stund för att titta när du tecknar. Tyvärr har modet svikit mig så jag har inte presenterat mig.

Men - jag är ju den som sitter där och känner mig lite fånig! Jag blir jättelycklig när folk kommer fram och pratar med mig!! Så är jag inte så ensam. :nailbiting:

Men nu snor jag plats i Mirans tråd, f´låt.......
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Min mamma var så gullig idag när jag sa att jag skulle till Gothenburg horse show. "Ska du bara sälja böcker eller ska du ta med hästen och tävla också?" Det ska vara en mamma till att tro att jag och mitt arabsto platsar i världscupsfinalen i dressyr!:D

Ååh :love:
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Aha, vad bra, då kan jag pumpa dig på info om jag skulle behöva det till någon bok, va? Eller tvinga dig att ta med mig på studiebesök ...

Absolut, det vore en ära! :D Studiebesök kan bli knepigt, men inget är omöjligt ;) :D

Min mamma var så gullig idag när jag sa att jag skulle till Gothenburg horse show. "Ska du bara sälja böcker eller ska du ta med hästen och tävla också?" Det ska vara en mamma till att tro att jag och mitt arabsto platsar i världscupsfinalen i dressyr!:D

Men åh! :love:
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Idag har jag träffat MASSOR med Bukefalister på mässan - hur kul som helst!!!:D
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Idag har jag träffat MASSOR med Bukefalister på mässan - hur kul som helst!!!:D

Jätteskoj att träffa dig! Hade tänkt köpa boken på nätet, men nu fick jag den signerad istället. :D jätteglad! Nu ska jag krypa ner och börja läsa.
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag spanade efter dig idag, och efter boken.
Monter nr sa mig inte mycket, man blir yr i huvudet efter att ha snurrat runt bland alla montrar. Vilket företag sitter du hos?

/B
 
Sv: Hälsa på - Bukeromanen ...

Jag spanade efter dig idag, och efter boken.
Monter nr sa mig inte mycket, man blir yr i huvudet efter att ha snurrat runt bland alla montrar. Vilket företag sitter du hos?

/B

Forma books. Mellan ballongförsäljaren och paddocken, typ ...:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
563
Senast: Ramona
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 452
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 043
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp